Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Chenille
Collapse
X
-
Snygg! Den funkar nog fint som Spent, Danica spinner.Senast ändrad av Jock Scott; 2011-02-18, 18:59.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Nu ska du få litet att göra här.
Skulle vara intressant att se dig binda en Prygnaea Grandis. Vår största Nattslända (Ca krok no. 12). Denna Nattslända, dyker upp i slutet på Juli - Augusti, och kläcker en bit in i September i södra Sverige....I Björka dammen b.la.
Kroppen, är ganska fet och brun / grå. Foam eller hjort hår kanske? Vingen har "hus tak form" a la´ natt fjäril. Ben och ev. antenner? Kan du göra av Hjort hår eller s.k. gummi ben för flug bindning förslagsvis.
Senast ändrad av Jock Scott; 2011-02-18, 19:49.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Varför var den onödig, jag kunde inte se bilden och vill inte bli medlem av facebook. Är medlem här för att jag kan läsa om sådant som intresserar mej och då vill jag kunna se bilder och läsa vad som står här utan att bli medlem på någon annan site.Finns inget på facebook som intresserar mej och jag vill inte bli medlem där.Ursprungligen postat av Guideline Visa inläggOtroligt onödig komentar.
Tumlarentrolling är livet
Kommentera
-
Det hade varit ett trevligt inlägg att skriva nåt i stil med " jag kan tyvärr inte så länkar till....." i stället för att vara otrevlig på ett forum där en kille har gjort att tappert försök att visa vad han gjort.Ursprungligen postat av Tumlaren Visa inläggVarför var den onödig, jag kunde inte se bilden och vill inte bli medlem av facebook. Är medlem här för att jag kan läsa om sådant som intresserar mej och då vill jag kunna se bilder och läsa vad som står här utan att bli medlem på någon annan site.Finns inget på facebook som intresserar mej och jag vill inte bli medlem där.
Tumlaren
Det skapar bara en otrevlig stämning som kan göra att folk lämnar forumet fortare än det tar att regga sig. Sånt tycker jag är trist.
Därför tycker jag att din komentar var, inte bara onödig utan just otroligt onödig.
Mvh JörgenA bad days fishing is better than a good day at work.
http://tenkarasverige.blogspot.com/
http://www.salmosalarfishing.se
Kommentera
-
Såja pågar. Nu har alla parter fått säga sitt. Visst kan vi väl lägga locket på nu innan detta utvecklas till ett flam krig?
Krig på olika sätt har vi väl tillräckligt med ändå eller hur?
Som Martin Ljung, den gamle komikern sade en gång i en sketch om det militära:
- Man kan väl vara vänner ändå?
Senast ändrad av Jock Scott; 2011-02-18, 20:54.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Kommentera