Låter bra det, tack för hjälpen igen =)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
2in1 Fly Tying Vise
Collapse
X
-
Varsågod.
Du kan väl höra av dig med ett utlåtande när du bundit en del flugor på Anvil städet? Kan inte minst vara till hjälp för andra som söker ett städ som är vassare än de i budget segmentet. Och jag är alltid nyfiken.
Senast ändrad av Jock Scott; 2011-10-04, 19:15.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Haft mitt mongoose i 5-6 år, inte ens den minsta antydan till slitage efter x antal tusen flugor.
Riktigt bra rotationsegenskaper och justeringsmöjligheter. Dessutom livstids garanti. Bra skit helt enkelt.Den förste att gå Ad Hominem förlorar
Kommentera
-
Tjena!
Griffin, tillhör ju också de bättre märkena. Och det märks ju i och med att deras billigaste städ Spider, är ett mycket bra städ för det priset = runt 900:-. Och ett Mongoose ligger ju på ca 1800:- i dagens pris läge.
Så jag är inte speciellt förvånad över att du är nöjd.
Det är ju också så att om man köper ett kvalitets städ från något av topp märkena som Anvil, Dynaking, Griffin, HMH, Renzetti och Tiemco. Även om man då köper det billigaste av deras respektive serie. Så är kvaliteten den samma som för de dyrare varianterna. Det är bara inställnings möjligheterna och extra tillbehör som är mindre.
Mitt Renzetti Apprentice som kostar drygt 1300:- Och är deras billigaste städ. Är alldeles utmärkt för det priset. Må vara att det inte är ett full rotations städ då. Men jag räknar med att kunna ha det minst 10 - 15 år iaf.Senast ändrad av Jock Scott; 2011-10-05, 10:30.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera