Äntligen kom beställda bindar prylarna !? Eller ?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Äntligen kom beställda bindar prylarna !? Eller ??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag kan rekommendera Fiskedags.nu
    Snabb, leveranser och ingen frakt på flugbindningsmaterial.

Kommentera

Har provat ett antal butiker på sistone. Den enda butik jag är helt nöjd med är mistpool! Snabb leverans och jag fick dom prylar jag beställde, så där har dom en trogen kund.....http://mistpool.com/index.php?language=sv

Kommentera

Höll på att glömma Flugor.se, även dom mycket bra service supersnabba.....

Kommentera

Brukar köpa allt mitt materal direkt från butiken så ser jag vad jag får, köper sällan från nätbutiker. Till slut så finns det inga butiker som man kan se och känna på materialet eller fiskegrejer och jag vill gärna se och känna på allt mitt flugbindningsmaterial så att jag får det jag vill ha även allt annat fiskematerial vill ae och känna på. Två bra butiker i Malmö är Fly Fisfing Master och Sportfiskegiganten.
          Tumlaren
          trolling är livet

Kommentera

alla har inte den lyxen o kunna åka till en butik och se vad man köper, själv har jag 3 mil till närmaste butik som har halvbra sortiment. Men idag så vart man till uppsala och hälsa på kusinen (5 mil) o passa på o besöka en fiskeredsskapsbutik som är känd, där hade dom verkligen allt i hyllan man kunde tänka sig att ha för flugbindning. Allt ifrån kvalitets nackar i alla färger till silkesfloss i alla färger. Har ni vägarna förbi uppsala kan rekomendera MÅ fiske & fritid (http://www.mafiske.se/) har ingen bra hemsida men en fylld butik med allt i fiskeväg. Gav dom ett tips att lägga ut bilder på hemsidan av deras sortiment för det skulle garanterat locka fler kunder.
            FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
            SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Jag har just det problemet. Bor minst 5 mil från Malmö, vilken är den närmaste staden där det finns butiker med ett vettigt sortiment. Så för mig, blir det till 99% nät handel. Och då är man klart beroende av att kunna ringa in bra och pålitliga sådana förstås.

Och köper man material från Fly dressing, Hareline, Hends och Veniard, så brukar det sällan vara något knas med med det. Tycker inte att jag behöver inkludera de kända, kvalitets tupp nacke leverantörerna här.
              Senast ändrad av Jock Scott; 2012-02-25, 19:16.
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Jock Scott, 2011-09-18, 11:40
              1 svar
              1 321 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg SharkGirl  
              Arbetar...
              X