Söker fiske kamrat/er. Stort intresse av fiske helst. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker fiske kamrat/er. Stort intresse av fiske helst.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Söker fiske kamrat/er. Stort intresse av fiske helst.

    Tjenare,
    Då mina polare inte har like stort intresse som mig att fiska. Söker jag en fiskekompis.
    Har lite erfarenhet, började förra sommaren att verkligen sätta mig in i abborre/gädda fisket. Innan det flugfiska jag i flera år. Så fisket har ju varit med mig i stort sett halva livet.

    Har tidigare fiskat från land, åkt runt och letat platser att stå på. Men då det aldrig gav några vidare resultat direkt så fick jag chansen att införskaffa mig en båt med motor och elmotor. Kastdäck, bra ytor att lägga sina fiskeprylar på. Går lätt att stå 3 pers och fiska utan att den gungar och har sig allt för mycket. Dock saknar jag ekolod, men tänkt köpa ett snart.
    Kräver inga bensin pengar eller så vidare. Bara kul med sällskap och dela tips samt kunskap.
    Kanske blev en konstig text.



    Mig:
    Blir 30 nu i Juli :| , har körkort och båtkärra som står i garage. Bor ganska centralt i Motala.
    FIskat mest i Salstern och Bocksjön, Kört lite i Boren förr från land, men det var ett tagsen. Vet om en del ställen som folk tipsat mig om.


    Men ja, för att göra allt kort. Är du väldigt fiskeintresserad och också söker någon att fiska med så hör av dig.

  • #2
    Bocksjön? den som ligger i närheten av Bona? eller nån annan bocksjön?
    om de e den vid Bona du menar så har jag sneglat på den en hel del ggr då ja kört förbi osv men aldrig fiskat i den (än).

    38årig nedflyttad ex-västerbottning, komplett fiskedåre är jag och alltid öppen för en fisketur, egentligen när som helst!

    Ja drar iväg ett PM oxå så kanske vi kan styra ihop någe!!!!!!! vore ju skojsigt!!!

    mvh/peter
    https://www.facebook.com/OKspinners/

    Kommentera


    • #3
      bor tyvärr i fel ände av östergötland :P

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av rcs, 2010-04-15, 21:32
      365 svar
      72 329 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Zormin
      av Zormin
       
      Startad av trasketo, 2012-07-05, 22:41
      53 svar
      21 292 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Mr.Erik
      av Mr.Erik
       
      Startad av mathias5, 2022-07-22, 20:15
      4 svar
      401 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg mathias5  
      Startad av Haspelmannen, 2023-04-11, 21:32
      5 svar
      257 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Old Firehand  
      Startad av mathias5, 2023-05-20, 12:24
      1 svar
      233 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Östgötafiskarn  
      Arbetar...
      X