Bara kräk 3-4kg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Isläget i östergötland..
Collapse
X
-
Skönt med "bara kräk" 3-4 kg. Det gäller att ha krav.....Ursprungligen postat av hellhammer Visa inläggBara kräk 3-4kg
Kommentera
-
Helt klart. Håller med dig till 120%Ursprungligen postat av Conny Visa inläggSkönt med "bara kräk" 3-4 kg. Det gäller att ha krav.....
En gädda är en gädda oavsett storlek. Om allt hänger på vikten så är man ingen riktig gäddfiskare.
Kommentera
-
nej, då e man specimenhunter...såna finns ju med, bara att respektera det tycker jag
Kommentera
-
Nja, håller inte med. Folk som kallar mindre fisk för kräk, snipor, grillkorv, sprattelharr mm oavsett art saknar något väsentligt när det det gäller fisket.Ursprungligen postat av braxmax Visa inläggnej, då e man specimenhunter...såna finns ju med, bara att respektera det tycker jag
Men självklart får de tycka det men jag skulle aldrig säga något sådant.
Tillbaka till Topic.
Nu är det -10c i Norrköping så isen fick nog en extra vecka till
Kommentera
-
Jag bryter ihop innan isen gör't...Ursprungligen postat av sasse Visa inläggNja, håller inte med. Folk som kallar mindre fisk för kräk, snipor, grillkorv, sprattelharr mm oavsett art saknar något väsentligt när det det gäller fisket.
Men självklart får de tycka det men jag skulle aldrig säga något sådant.
Tillbaka till Topic.
Nu är det -10c i Norrköping så isen fick nog en extra vecka till
Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Utanför Fyrudden och runt Fångö och Gräsmarö vet jag att det inte ligger mycket is.. Kanske längst längst in i några vikar.. Tror att vinden igår hjälpte till rätt så bra och få bort lite is också.. Även om det är många minus så tror jag inte att det fryser om på nytt iaf. Ska ut i helgen o fiska runt Gryt, återkommer med live rapport!
Kommentera
-
Vad ni tjater om is!!!
Ut och fiska med er istället
Var ute i förra helgen och fisket var bra. Drog 5 över 6 kg med topp på 10,1.
Bara att leta upp öppet vatten och nöta på.... lååångsamt lååångsamt!
Skitfiske på er!
Mvh DanneSenast ändrad av Danne Johansson; 2009-03-25, 10:33.
Kommentera
Kommentera