Ja ska leta på då.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske efter gädda i Karlskrona,nån som vet bra ställe?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Timsaaan Visa inläggJa, var du med på den tävlingen? Det var jag och 2 polare som kom 2a efter Rikard och Johan från sportfiskegiganten.
Inga problem, Skit fiske pårej!
Nä vi va och kollade lite på platsen innan så men sen kunde inte två av dom så det blev inget med den tävlingen. Men vi kommer igen.
Kommentera
-
Jag vet ett par schyssta ställen runt i skärgården... Vet dock inte hur pass bra du känner till namnen på de olika öarna osv änkan ju ta det per pm om du vill att jag ska förklara, annars får vi helt enkelt åka ut! bor själv i stan och fiskar en del, fick för övrigt en 6-kilos gädda ikväll!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Dikkie Visa inläggJag vet ett par schyssta ställen runt i skärgården... Vet dock inte hur pass bra du känner till namnen på de olika öarna osv änkan ju ta det per pm om du vill att jag ska förklara, annars får vi helt enkelt åka ut! bor själv i stan och fiskar en del, fick för övrigt en 6-kilos gädda ikväll!
Ja kan väl inte direkt namnen på öar o sånt, ja åker gärna ut och prövar lite och lär känna vattnet lite,har varit ute en gång vid öarna utanför varvet typ men det va ett tag sen. Det är alltid kul o fiska så vi kan dra ut. Grattis till gäddan,det e en fin vikt.
Kommentera
-
Jag tar mig friheten att påstå att det går bra var som helst. Men, bor du på Trossö kan jag föreslå att då kör ut till marinan/båtmacken vid Blåport (Preem). Där finns en ramp som du kan sjösätta vid , och sedan köra bort emot Verkö och fiska vid och runt dom öar och kobbar som finns där. Det växer förmodligen en hel del spagetti där just nu men, om ett par veckor är detta riktigt bra gäddvatten.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Grisslan Visa inläggJag tar mig friheten att påstå att det går bra var som helst. Men, bor du på Trossö kan jag föreslå att då kör ut till marinan/båtmacken vid Blåport (Preem). Där finns en ramp som du kan sjösätta vid , och sedan köra bort emot Verkö och fiska vid och runt dom öar och kobbar som finns där. Det växer förmodligen en hel del spagetti där just nu men, om ett par veckor är detta riktigt bra gäddvatten.
Jag har vart där ute faktiskt en gång,vi hyrde båt på dragsö campingen,ska va med på tävling med och vill veta lite om området så man inte ligger och lägger tid på att veta vart man ska ta vägen. Men ska prova ute på verkö också då igen. Ska docka båten på fredag tänkte jag.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nebukanessar Visa inläggska va med på tävling med och vill veta lite om området så man inte ligger och lägger tid på att veta vart man ska ta vägen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cannonball Visa inläggÄr det blekinge gäddfestival du ska va med i så ska du inte ha några tips, för den ska jag vinna!
Kommentera
-
Sv: Fiske efter gädda i Karlskrona,nån som vet bra ställe?
Ursprungligen postat av Sturgeon Visa inläggDu har helt rätt, din pedagogiska djävel
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera