Fiske sällskap i närheten av karlshamn! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske sällskap i närheten av karlshamn!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiske sällskap i närheten av karlshamn!

    Tjena alla fiskesnackare, flyttar till karlshamn i slutet av november, blir ingen lång flytt då jag bor i olofström men tänkte se om det finns någon som vill ha lite sällskap? dela med sig de kunskaper man har osv, all sorts fiske är intressant, men just för stunden så är flugfiske det som är roligast. har precis börjat lära mig någorlunda, men som sagt, är öppen för förslag, kul med nya kontakter och nya fiskevatten, är för övrigt en kille på nyss 23 år fyllda, ja. någon som är sugen på en fisketur någonstans så hör av er! skicka pm,röksignaler, eller något =)

  • #2
    nog fan känner man igen efternamnet i alla fall! ;D är nämligen själv olofströmare så namnet Saikanmäki har man ju hört, är väl nästan så att alla känner alla i olofströmsområdet

    back to topic: kommer som sagt från Olofström jag med, och har även en broder som är riktigt fiskeintresserad jävligt kunnig inom vatten och fiskevård är han med! men hade väl kanske varit trevligt med lite andra kontakter som har fiskeintresse i närheten av var man bor. har tyvärr inte blivit mycket fiske på senare tid men det går väl i perioder, känner att man börjar bli lite sugen på att dra ut nu och pröva på höstfisket för all möjlig fisk nu

    Kommentera


    • #3
      Har skickat Pm =)

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Zabel85, 2023-09-30, 16:51
      0 svar
      112 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Zabel85
      av Zabel85
       
      Arbetar...
      X