Sill!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sill!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Sill!!

    Tjoho.. fiskade borre idag i hamnen tog en fin bit på 39 cm å dryga kilot! men såg att dom börjat fiska sill, blev lite nyfiken å tittade närmre på detta. mycke redigt sill fick dom inte överdrivet men sill finns de! själv tycker jag sillfisket är förbannat kul. å för alla er andra som oxå tycker de så äre bara att ge sig ut. (dom stod från alnd å fiskade) Ska ut med båten imån och prova, uppdatera tråden när jag är hemkommen

    Skitfiske!

  • #2
    Finns ingen sill i östersjön

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Johocke Visa inlägg
      Tjoho.. fiskade borre idag i hamnen tog en fin bit på 39 cm å dryga kilot! men såg att dom börjat fiska sill, blev lite nyfiken å tittade närmre på detta. mycke redigt sill fick dom inte överdrivet men sill finns de! själv tycker jag sillfisket är förbannat kul. å för alla er andra som oxå tycker de så äre bara att ge sig ut. (dom stod från alnd å fiskade) Ska ut med båten imån och prova, uppdatera tråden när jag är hemkommen

      Skitfiske!
      Va? Redan?! Jag trodde att vi skulle behöva vänta ganska så länge på sillen i år på grund av vädret.

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av stefan1 Visa inlägg
        Finns ingen sill i östersjön
        Norr om Kalmar strömming, söder om Kalmar sill.

        Kommentera


        • #5
          Sill / Strömming? Jag har alltid trott att små kallas sill och som större strömming?

          jaja Jag trodde me de skulle dröja ett tag, ialf minst ett par veckor. Men de tog.. :-)

          Kommentera


          • #6
            Sill!!

            Tjena! En kompis skulle ut till tjurköbron och fiska på lördag sa han så det va ju bra att du sett detta nu för han visste inte riktigt om det kommit in än
            Får berätta detta för han!
            Skitfiske på er!

            Kommentera


            • #7
              Sill!!

              Jag har sett spridda små stim på lodet, men inga större, så det är nog lite på vinst och förlust i nuläget, men dom finns...
              Anders @ gäddfiske.se

              Kommentera


              • #8
                Hur gick det Johocke? värt att åka ut än?

                Kommentera


                • #9
                  Igår när jag körde förbi hamnen så såg jag massvis med folk som stod och fiskade sill, så nu är det dags! Hade dock inte tid att stanna och se om de hade fått något.

                  Kommentera


                  • #10
                    Nu har dom fått bra med sill vid tjurköbron iaf
                    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Zabel85, 2023-09-30, 16:51
                    0 svar
                    109 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Zabel85
                    av Zabel85
                     
                    Arbetar...
                    X