Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Är det här filmen Gäddfeber med Trumman och Buster är inspelad?
Collapse
X
-
Ja, det är det med 100% säkerhet.Ursprungligen postat av ogio Visa inlägghttp://maps.google.se/maps?q=J%C3%A4...72266&t=h&z=15
Vet att man inte får fiska där men måste få det bekräfftat
Kommentera
-
har du testat fiska på utsidan.. eller det är inte lönt o lägga tid på de?Ursprungligen postat av MustiHär kan du även se vart viken är avspärrad.
Har ju hört en hel del, en av dom största gäddorna ska ha vägt 22kg...
(ursäkta den kassa bilden, hittar inget smidigt sätt att lägga upp bilder på)
angående vikt ska du ta med en nypa salt. han som har båt uthyrning i häckeberga påstår att där tagits en på 23. o de e renodlat skitsnack:P
Kommentera
-
okey vi kanske testar där.. vår utgångs punkt är inte så långt där ifrån.Ursprungligen postat av MustiHar tyvärr aldrig fiskat där!
Har endast fiskat efter karp inne i hägnet och vart med på en del jakter.
Visst ska man ta det med en nypa salt, men kanske till skillnad från andra är denna gädda inget "påstående" utan det hann själv hade sett gäddan.
Lång historia och överdriven info, men jag tror honom
Ska höra ifall det finns någon bild på fisken!
nä asså 20 plus gäddor finns.. min snickarlärare från gymnasiet har tagit en på 22.3 i lödde å på 80 talet. han fick inte svensk rekord pga att han vägde på postens våg. men hade glömt ta ut bär repet. som vägde typ 50 gram.. men han har vissat bilder och diplom. han har världsrekord på gädda på 0.30 nylon lina.
men tyvärr måste man ta många 20 plus gäddor med en nypa salt. men snart kommer där upp en som är på rätt sida 20.
Kommentera
-
frågan är om inte gäddfeber gjorde den magisk. är den så bra på riktigt:PUrsprungligen postat av MustiJo testa där kan man alltid göra, har för mig fisken kan simma ut och in så chansen att stora fiskar går utanför tror jag är lika stor.
Men trots allt så är det ju ändå något som gör att viken är speciell, nästan magiskt
Vad krävs egentligen för att fisken ska räknas som ett sportfiskerekord?!
Tycker någon borde uppdatera gäddrekordet snart!
jadu. rekordet är 19.2. david lundqist tog en på 17,2 o 19,8 samma helg i lödde å för några år sen men valde c&r före bonk och svenskt rekord-
Kommentera
-
Intressant. Hur kommer det sig att de valde det stället från början? Jag menar, det måste varit lite meck att få tillåtelse att fiska där? Var det bara där inne i viken de var?
Har gäddfeber hemma och har funderat över filmen.. verkade ju rätt sjukt att de bara skulle vara en tillfällighet att de fick så mkt stor gädde just då de åkte iväg och gjorde fiskefilm :>
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Kommentera