braxen i bollnäs vid scandic hotell??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

braxen i bollnäs vid scandic hotell???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• braxen i bollnäs vid scandic hotell???

läste på bollnäs kommuns hemsida om en hotspot på stor braxen vid långholm i bollnäs. Är det nån som kan berätta mer för nån som upptäckt specimenfisket på allvar???

tips på bra ställen mm. Holmen verkar vara rätt så stor. Sjön över 50m djup mitt på??? Behövs fiskekort? Kanske fel tid nu el vad tror ni?

fiskekort behövs.. 60 för en dag 120 för en vecka och 250 för ett år...

Kommentera

okej. tips på några bra ställen på udden? Feederfiske el funkar flötmete?

Kommentera

Skulle tro att hela utloppet till varpen håller mycket braxen, speciellt vid lektider men de samlas nog där jämt, även vid "tunneln", alltså utloppet, men rätt strömt där. Annars är de nog mest på stadssidan man kommer åt att fiska i sjön, den andra sidan är så långgrund vid land. Utloppet från sjön vågen ute på långnäs håller ju grymt mycket braxen vid lektider vet jag, hur de är övriga tider vet jag dock inte.
        Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kommentera

Ursprungligen postat av jojon80 Visa inlägg
          läste på bollnäs kommuns hemsida om en hotspot på stor braxen vid långholm i bollnäs. Är det nån som kan berätta mer för nån som upptäckt specimenfisket på allvar???

tips på bra ställen mm. Holmen verkar vara rätt så stor. Sjön över 50m djup mitt på??? Behövs fiskekort? Kanske fel tid nu el vad tror ni?
          Sjön är ca 20m på djupaste stället (vid drängnäs)

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gooner, 2025-10-09, 17:11
          2 svar
          135 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Gooner
          av Gooner

Arbetar...
          X