Isättningsramp i malmö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Isättningsramp i malmö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Isättningsramp i malmö

Sökfunktionen verkar inte fungera så strålande så jag skapar en ny tråd.

Isättningsramper i Malmö, vilka är alternativen nu?

1. Kan man lägga i vid lagunen där det är en bom? Deras hemsida är helt trasig.

2. Lagunens gratisramp var nerstängd i vintras(reparation?), kommer den öppna igen? kommer den att fortsätta vara gratis? Är den öppen idag?

3. Vid limhamnsfiskrökeri har jag lyckats fjäska lite för fiskarna och fått slänga i båten för en femtilapp, men det är trist att chansa på att dom är där.

4. Finns där något i småbåtshamnen i Limhamn?

5. Klagshamn tar 1500spänn plus 2000 i deposition, rätt saftigt. Skulle landa på en 150spänn per tillfälle över en säsong för mig skulle jag gissa på. (april 1 - okt 31 tror jag det var)

Finns där fler ställen och vilka är öppna idag och framåt?
    Tack och skitfiske på er.

Finns ju en småbåtshamn man når från geijersgatan , svänger höger vid gröna räcket, vet inte om det går fler vägar ner till den?
    Har funnits möjlighet att sätta i båten på höger sida om gröna räcket men vet inte nu när dom bygger lite överallt.

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
      Finns ju en småbåtshamn man når från geijersgatan , svänger höger vid gröna räcket, vet inte om det går fler vägar ner till den?
      Har funnits möjlighet att sätta i båten på höger sida om gröna räcket men vet inte nu när dom bygger lite överallt.
      Det är lagunen

Kommentera

Ok,,, finns det inget vid västra hamnen? Du kan inte komma ner där dykarna sätter i sitt skit på Ön ?

Kommentera

Ok,,, finns det inget vid västra hamnen? Du kan inte komma ner där dykarna sätter i sitt skit på Ön ?
          1. Vet ej.
          2. Tror bara där är en trappa.

Kommentera

1. Vet ej.2. Tror bara där är en trappa.
            Får fundera vidare det måste ju finnas någon plats med tanke på hur mycket vatten det finns i området !

Kanske dom har något borta vid pisseviken där finns ju brygga och båtar.

Tror det finns något borta vid fiske-hoddorna också men det är väl frågan om vem som helst får använda den.

Kommentera

Får fundera vidare det måste ju finnas någon plats med tanke på hur mycket vatten det finns i området !

Kanske dom har något borta vid pisseviken där finns ju brygga och båtar.

Tror det finns något borta vid fiske-hoddorna också men det är väl frågan om vem som helst får använda den.
              Det borta vid pissviken är punkt 5 som jag pratar om. Kostar 1500+2000 deposition.

Kommentera

Och denna?? skall enligt prislistan kosta dig 100kr http://www.smabatshamnen.nu/

Kommentera

Ja jag kan tänka mig att där finns något. Ska ringa och höra med dom nästa gång jag ska ut. Annars är den närmsta jag vet ute i Barsebäck och vad jag hört ska den rampen vara sådär...

Kommentera

där finns en ramp med bom i lomma hamn. vet inte vilka regler som gäller för att använda den.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Teamkågeröd, 2025-08-05, 04:13
                    0 svar
                    181 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Teamkågeröd  
                    Startad av Team viby, 2025-08-22, 08:39
                    3 svar
                    218 visningar
                    0 gillar