fiske nära helsingborg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiske nära helsingborg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiske nära helsingborg

Hej, jag är nyinflyttad till skåne och jag söker nu tips på nya bra fiskeplatser i närheten av helsingborg
    runt 5 mil kan jag tänka mig att åka men inte längre. Jag har ingen tillgång till båt.

Det är främst gädda och havsöringar jag vill fiska

Jag har testat lödde å men jag har ju ingen båt så det blev väldigt dåligt resultat, har även hört att
    man inte får gädda så ofta i lödde ?

Har även testat rönne å men återigen så har jag ingen båt och blev ganska tvungen att stå nära utloppet
    i ängelholm och jag har inte fått någon gädda eller öring där heller.

så har ni något tips på bra gädd och öring ställen för en kille som inte har båt ?

Har nu testat i rögle dammar också, vilket skitfiske så dit åker jag inte mer.

Är det inte någon som vet något ställe för gädda och abborre som är värt att åka till ?

eller är hela skåne skitfiske i allmänhet ?

Kommentera

Hej där..
      Jag har ju haft väldigt tur med både gädda och abborre i saxån, som rinner ihop med lödde-å så småningom efter kävlingeån om ja inte har fel! .. fiskar väldigt sällan där med båt, då den inte är särskilt bred , har även dratt någon fin öring där.. Angående rönne å , har du testat från land mellan gamla pappers bruket och kanotklubben tror ja det e.. joggingslinga i mellan Kan va väldigt fint med både abborre och gädda..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Teamkågeröd, 2025-08-05, 04:13
      0 svar
      181 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Teamkågeröd  
      Startad av Team viby, 2025-08-22, 08:39
      3 svar
      218 visningar
      0 gillar