regnbåge/skåne - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

regnbåge/skåne

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• regnbåge/skåne

Ville inte dirigera om Tugges tråd om put & take kring Stockholm till vatten kring Skåne och därför skapade en egen tråd.

Var flera år sedan jag fiskade regnbåge och var då mest i Klåveröd, men vad man hört så ska där inte vara direkt trevligt längre...

En annan skön liten damm man besökte ibland måste man nu abonnera, har inte råd att stå själv direkt...

Lilla hålsjön/trollsjön var där jag fiskade p&t sist och fick full pott, superfina fiskar med bra fart med, iallafall då.

Det trista med den sjön enligt mig är den förbannade vägen och hur "perfekt" där är, vill ha det liiite mindre sterilt helst, Klåveröd som är så vackert..

Stenestad(Söderåsens?) Har jag hört positivt om, någon som varit där 2009?

Google sviker mig för en gångs skull och vill inte hitta några direkt bra sidor om p&t, hittar mest info från 2006-2007.

Ursprungligen postat av sascha Visa inlägg
    Ville inte dirigera om Tugges tråd om put & take kring Stockholm till vatten kring Skåne och därför skapade en egen tråd.

Var flera år sedan jag fiskade regnbåge och var då mest i Klåveröd, men vad man hört så ska där inte vara direkt trevligt längre...

En annan skön liten damm man besökte ibland måste man nu abonnera, har inte råd att stå själv direkt...

Lilla hålsjön/trollsjön var där jag fiskade p&t sist och fick full pott, superfina fiskar med bra fart med, iallafall då.

Det trista med den sjön enligt mig är den förbannade vägen och hur "perfekt" där är, vill ha det liiite mindre sterilt helst, Klåveröd som är så vackert..

Stenestad(Söderåsens?) Har jag hört positivt om, någon som varit där 2009?

Google sviker mig för en gångs skull och vill inte hitta några direkt bra sidor om p&t, hittar mest info från 2006-2007.
    Ja du min vän,där är inte mycket att välja på om man inte vill lägga mycket pengar på regnbågsfisket.
    Klåveröd var bra en gång i tiden,men sedan zigenarna flyttade in till marieholm så har det blivit skit. Tyvär så har fisket bara blivit sämre efter regnbåge i nordvästra skåne,samtidigt som alla fuskar som fasiken med att släppa in så mycket så möjligt med liten fisk.

Kommentera

Påbörjad diskussion. Var finns du?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Teamkågeröd, 2025-08-05, 04:13
      0 svar
      182 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Teamkågeröd  
      Startad av Team viby, 2025-08-22, 08:39
      3 svar
      218 visningar
      0 gillar