Vilken svensk hade stuckit till deras land med kniv och jagat bort infödingar? bedrövligt.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bortkörd från fiskeplats av andra fiskare
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Du har min sympati och mitt stöd Kalle, inte för att jag tror att du behöver det, du är nog tillräckligt klartsynt för se vart du själv står. Man skulle ju önska att denna klarsynthet kunde fördelas bättre så lite hamnade på alla stackars... ##svenskar##.
Jag har lovat mig å mina vänner att inte ge mig in i sånna här debatter och det gör jag inte, ger bara mitt stöd till dig Kalle. tror det mesta är sagt som går att säga för döva öron.
För övrigt måste jag flagga för den enormt intelligenta mannen vars citat kan läsas nedan.Senast ändrad av Exxet; 2011-09-05, 21:50.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
Jag tvivlar starkt på att någon här, tex som Kalle skriver, träffat svenskar som ska försvara sitt fiskeområde med kniv och vara spydiga. Jag tror ärligt talat det bara är skitsnack. Visst finns det enstaka rötägg men att det är extremt överrepresenterat hos invandrare att bete sig på sätt som vi här i Sverige finner oförsvarligt är ju ett faktum.
Jag skulle vilja se hur tonen var i en tråd där nån stackars invandrare blivit borthotad från nåt vatten med kniv av en Svensk. Skulle ni alla som försvarar invandrarna här då fortf sitta och skriva att allt är individuellt och kan inte härledas till kultur/ras/bakgrund?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brandenburger Visa inläggJag tvivlar starkt på att någon här, tex som Kalle skriver, träffat svenskar som ska försvara sitt fiskeområde med kniv och vara spydiga. Jag tror ärligt talat det bara är skitsnack. Visst finns det enstaka rötägg men att det är extremt överrepresenterat hos invandrare att bete sig på sätt som vi här i Sverige finner oförsvarligt är ju ett faktum.
Jag skulle vilja se hur tonen var i en tråd där nån stackars invandrare blivit borthotad från nåt vatten med kniv av en Svensk. Skulle ni alla som försvarar invandrarna här då fortf sitta och skriva att allt är individuellt och kan inte härledas till kultur/ras/bakgrund?
Håller med dig ...Hur man fiskar: Drunk fisher..
Kommentera
-
En del inlägg i denna tråd är inte ok enligt reglerna. Tråden låses.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Havsöring/Bästkustenav iMikacEn till havsöring..1 Foto
-
Kanal: Region Västra Götaland
2024-12-01, 08:54 -