Vill bara meddela att Länkforumet är till för att tipsa andra fiskare om bra fiskesiter. Som det är nu så visas de 5 senast diskuterade länkarna på Fiskesnack´s förstasida men detta är något jag funderar på att avaktivera då vissa personer medvetet "missbrukar" detta för att göra reklam för sin site. Med "missbrukar" menar jag att man svarar på sina egna inlägg med falska nick och liknande ...
Om det inte blir bättring ang detta så ser jag två möjliga alternativ och dessa är:
- Avaktivera svarsmöjligheten i Länk-forumet. Detta skulle innebära att man kan tipsa om sin eller någon annan bra site och ha den på fiskesnack´s förstasida tills tillräckligt många nya länkar kommer in och petar ner sin egen länk.
- Plocka bort länkarna från fiskesnack´s förstasida helt och hållet.
Säg gärna vad ni tycker i ärendet
Om det inte blir bättring ang detta så ser jag två möjliga alternativ och dessa är:
- Avaktivera svarsmöjligheten i Länk-forumet. Detta skulle innebära att man kan tipsa om sin eller någon annan bra site och ha den på fiskesnack´s förstasida tills tillräckligt många nya länkar kommer in och petar ner sin egen länk.
- Plocka bort länkarna från fiskesnack´s förstasida helt och hållet.
Säg gärna vad ni tycker i ärendet
Kommentera