Jag är precis ny och känner mig lite dum när frågar, Hur gör man för att göra ett nytt inlägg?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
HJÄLP - Vanliga frågor & svar
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Ursprungligen postat av Richard-Martinsson Visa inläggJag är precis ny och känner mig lite dum när frågar, Hur gör man för att göra ett nytt inlägg?Den som har mest prylar när han dör vinner
Kommentera
-
Hej Webmaster!!!
Jag undrar om jag på något sätt kan se mina skickade PM. Mappen skickat är nämligen alltid tom och då många ibland skapar nya PM istället för att svara på befintliga glömmer man ibland vad för detaljer man skrivit tidigare.
MVH
/Nathe01
Kommentera
-
Ursprungligen postat av nathe01 Visa inläggJag undrar om jag på något sätt kan se mina skickade PM. Mappen skickat är nämligen alltid tom och då många ibland skapar nya PM istället för att svara på befintliga glömmer man ibland vad för detaljer man skrivit tidigare.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LinusF Visa inläggNär du skickar ska du klicka i rutan där det står "Spara en kopia av det här meddelandet i din mapp Skickat."
ok tack.
Lite synd att detta inte görs autoöatiskt som med vanlig mail typ.
Kommentera
-
Hur vet jag att mina skickade PM är skickade ??
står dom som skickade först när mottagaren har läst dom eller gör jag nått fel som inte får dom att stå med i skickade mappen !?
//KristofferHade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av DanielsFiskarn Visa inläggHur ändrar man namn på sin profil ?Ursprungligen postat av gäddanton Visa inlägghur byter man användar namn ?
Ursprungligen postat av Swe#kipp Visa inläggHur vet jag att mina skickade PM är skickade ??
står dom som skickade först när mottagaren har läst dom eller gör jag nått fel som inte får dom att stå med i skickade mappen !?
//KristofferC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera