KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

Jag har haft en personlig vendetta mot dom ända sedan den beryktade "fiskekryssningen"
    i mina ögon är dom Svin .........
    Får man fråga vad denna kryssning orsakade?

Kommentera

Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg

Får man fråga vad denna kryssning orsakade?
      Utan att nämna några Namn så vart det droger inblandat och min Polare vart nära att bli misshandlad av Ägarens "livvakter" som han av kända skäl behöver. ( blåst betesbyggare) Jag såg det inte själv men hört av andra som var med på denna kryssning att Polisen stod vid kajen när båten kom tillbaka, antagligen på grund av drogerna då. Ägaren vart allmänt störig oxå när man frågade om vissa saker i Produktionen, bla "varför i helvete skall jag lyssna på er, min produktion och jag gör vad jag vill"
      Ja, kanske för vi är dom som tittar och utan tittare = ingen produktion.
      Min fråga var bara, " det är många barn som tittar, varför har inte fiskarna flytväst när dom förflyttar sig?"

En gång i tiden gillade jag både han och hans kanal.
      Efter denna kryssning var det vänt :-(
      Polaren fick en utskällning oxå av denna ägare för att han satt och snackade med en av deltagarna i produktionen, vilket han menade att det var Hans fiskare !!!

Riktigt hjärnsläpp på dessa personer enligt mig.
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

Utan att nämna några Namn så vart det droger inblandat och min Polare vart nära att bli misshandlad av Ägarens "livvakter" som han av kända skäl behöver. ( blåst betesbyggare) Jag såg det inte själv men hört av andra som var med på denna kryssning att Polisen stod vid kajen när båten kom tillbaka, antagligen på grund av drogerna då. Ägaren vart allmänt störig oxå när man frågade om vissa saker i Produktionen, bla "varför i helvete skall jag lyssna på er, min produktion och jag gör vad jag vill"
        Ja, kanske för vi är dom som tittar och utan tittare = ingen produktion.
        Min fråga var bara, " det är många barn som tittar, varför har inte fiskarna flytväst när dom förflyttar sig?"

En gång i tiden gillade jag både han och hans kanal.
        Efter denna kryssning var det vänt :-(
        Polaren fick en utskällning oxå av denna ägare för att han satt och snackade med en av deltagarna i produktionen, vilket han menade att det var Hans fiskare !!!

Riktigt hjärnsläpp på dessa personer enligt mig.
        Så för att summera, du har inte drabbats på kryssningen personligen men fått utstå okvädesord och dåligt bemötande från ägaren? Är det korrekt uppfattat?
        Men är alla då på kanal gratis per automatik svin eller är det pga av ägarens beteende du anser detta?
        Är det J.R som är ägare fortfarande?

Jag är bara nyfiken eftersom du hyser ett sånt förakt mot dessa så jag måste fråga.

Kommentera

Har inte alla tjuvfiskat nån gång!? Men betydligt lättare att köpa fiskekort nu på mobilen än för i tiden.

Kommentera

Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg

Så för att summera, du har inte drabbats på kryssningen personligen men fått utstå okvädesord och dåligt bemötande från ägaren? Är det korrekt uppfattat?
            Men är alla då på kanal gratis per automatik svin eller är det pga av ägarens beteende du anser detta?
            Är det J.R som är ägare fortfarande?

Jag är bara nyfiken eftersom du hyser ett sånt förakt mot dessa så jag måste fråga.
            Inte alla på KG men dom är dryga och jag drabbades personligen då min polare var nära att bli misshandlad :-( jag stod typ 2m bort, så Ja, jag är drabbad mer än bara ord.

Orkar inte ta detta fler gånger, vill ni handla och stödja dom, gör det, men ni stödjer tjyvfiske då oxå. Tänk på det......

Tack
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
            94 svar
            29 044 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Classe69  
            Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
            0 svar
            137 visningar
            0 gillar