Ursprungligen postat av Classe69
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg
Får man fråga vad denna kryssning orsakade?
Ja, kanske för vi är dom som tittar och utan tittare = ingen produktion.
Min fråga var bara, " det är många barn som tittar, varför har inte fiskarna flytväst när dom förflyttar sig?"
En gång i tiden gillade jag både han och hans kanal.
Efter denna kryssning var det vänt :-(
Polaren fick en utskällning oxå av denna ägare för att han satt och snackade med en av deltagarna i produktionen, vilket han menade att det var Hans fiskare !!!
Riktigt hjärnsläpp på dessa personer enligt mig.
Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
Utan att nämna några Namn så vart det droger inblandat och min Polare vart nära att bli misshandlad av Ägarens "livvakter" som han av kända skäl behöver. ( blåst betesbyggare) Jag såg det inte själv men hört av andra som var med på denna kryssning att Polisen stod vid kajen när båten kom tillbaka, antagligen på grund av drogerna då. Ägaren vart allmänt störig oxå när man frågade om vissa saker i Produktionen, bla "varför i helvete skall jag lyssna på er, min produktion och jag gör vad jag vill"
Ja, kanske för vi är dom som tittar och utan tittare = ingen produktion.
Min fråga var bara, " det är många barn som tittar, varför har inte fiskarna flytväst när dom förflyttar sig?"
En gång i tiden gillade jag både han och hans kanal.
Efter denna kryssning var det vänt :-(
Polaren fick en utskällning oxå av denna ägare för att han satt och snackade med en av deltagarna i produktionen, vilket han menade att det var Hans fiskare !!!
Riktigt hjärnsläpp på dessa personer enligt mig.
Men är alla då på kanal gratis per automatik svin eller är det pga av ägarens beteende du anser detta?
Är det J.R som är ägare fortfarande?
Jag är bara nyfiken eftersom du hyser ett sånt förakt mot dessa så jag måste fråga.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg
Så för att summera, du har inte drabbats på kryssningen personligen men fått utstå okvädesord och dåligt bemötande från ägaren? Är det korrekt uppfattat?
Men är alla då på kanal gratis per automatik svin eller är det pga av ägarens beteende du anser detta?
Är det J.R som är ägare fortfarande?
Jag är bara nyfiken eftersom du hyser ett sånt förakt mot dessa så jag måste fråga.
Orkar inte ta detta fler gånger, vill ni handla och stödja dom, gör det, men ni stödjer tjyvfiske då oxå. Tänk på det......
TackDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera