Borde inte några här hyllas? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Borde inte några här hyllas?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #51
    jag tycker att Eino skall hyllas för sina klarsyntheter i alu-båt klassen, på riktigt!

    Kommentera


    • #52
      Då hyllar jag MFEGT och det borde andra göra också. För så fort nån nyhet kommer in, så har den här en vecka senare för försäljning.

      Jag köpte en hög SZ bigtail av honom för ett löjligt billigt pris, köpte även två shallow buster som ej kom fram, men han mötte upp mig och gav mig två nya. Han ska verkligen hyllas.

      Kommentera


      • #53
        Borde inte några här hyllas?

        Min tanke var att ha med aktuella profiler som de senare året/åren har bidragit på sättet som jag beskrivit.
        Inte gå tillbaka till folk som inte vart med på länge. Allt gott till dom iofs så klart.

        Sen tycker jag heller att folk som betett sig illa, provocerat och så vidare bör vara med. Även om dessa är underhållande ibland och omtyckta av en del.

        Samt Scanner som ett skämt, jag kommer ihåg namnet men kom inte ihåg om han var en enligt kriterierna enligt de första posterna, därav min miss på nomineringslistan .
        Och det lite det jag menade.
        Det finns de som ger mycket till alla och det finns klubbar för inbördes beundran. Underhållande visst, men kanske en annan "tävling".

        Nu skall jag iväg och jaga hälleflundra!
        Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
        &

        Fiskesnacks AbborrFemma 2020
        ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
        Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

        -Okänd

        Kommentera


        • #54
          P-A
          Push-up
          Elanen

          Dessa herrar skrev mycket vettigt förr men är kanske inte aktiva längre?

          Kommentera


          • #55
            De som jag anser utmärker sig och förtjänar en extra hyllning har alla nämnts.
            ...men det behöver inte hindra mig att passa på och både tacka och hylla!
            Jag är sjukt nöjd över expertisen jag fått hjälp med i mina senaste spöval som blivit tre StC. I synnerhet när det till slut blev ett Xtreme, då kände jag verkligen att forumet visade sin bästa sida, grymt! Jag nämner inga namn, ni vet och ni har fått mina stående ovationer i mina trådar!

            Av alla helsköna och grymt hjälpsamma på FS vill jag nämna två som betytt lite extra för just mig när det gäller mina nörderier kring klassiska Ambassadeurer.

            UT, Jag har tillbringat timme efter timme och läst hans otroligt pedagogiskt förklarande utläggningar kring dessa underbara klassiska runda rullar, 2500C i synnerhet.
            Jag måste säga att det var verkligen med kritiska ögon jag läste men oavsett att han då kanske haft ett visst intresse i att hans prylar säljs så kan jag efter ett antal år säga att han har ju rätt i (så gott som) allt han skriver, självklart att rörelsemomentet i en spole är proportionellt radien upphöjt i fyra!! För de som vill fördjupa sig i multi så rekommenderar jag verkligen att söka reda på hans inlägg.

            Mooki, ja i hans trådar är det ett jättejobb som är nedlagt. De är en fullständig guldgruva när det gäller amba-rullars innanmäte!! Allt kombinerat med ett trevligt bemötande och en otrolig ödmjukhet!
            Den gubben har verkligen stenkoll.

            Som jag redan skrivit, ni är många som förtjänar att hyllas här på forumet, många kända och några otroligt kunniga "sleepers" som dyker upp ibland som gubben i lådan och levererar facit direkt!...men mina största "hjältar" är ändå UT och Mooki.

            Vem av alla här på forumet som utses vara "bäst" så är jag säker på att det kommer vara en värdig utmärkelse!
            Senast ändrad av KeBa; 2015-07-07, 17:57.

            Kommentera


            • #56
              Passar på att hylla BaraBajare, mycket roliga och intressanta fångstrapporter!
              -----------PB's!-----------
              Gädda 8,7 kg
              Harr 0,5 kg
              Abborre 0,8 kg
              Torsk 2,4 kg
              Havsöring 3,5 kg
              Näbbgädda
              Strömming
              Mört
              Skrabb

              Kommentera


              • #57
                Jag vill bara säga att jag inte glömt bort detta, jag skall klura lite på hur man kan göra en omröstning på bästa sätt så återkommer jag lite senare om detta. Ha det fint så länge allesammans!
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                Kommentera


                • #58
                  Tjääna
                  Bra initiativ det här. Nu har jag inte lusläst alla inlägg. Men en sak kan ju vara att varje år (typ runt nyår) eller samma tid varje år utse årets "Fiskesnackare".

                  Förslag på kriterier finns ju redan och en omröstning bland medlemmarna är ju oxå bra. Förresten så skriver ju de flesta motiveringar till dem de röstar på. Kanske skall man nominera ett antal vid varje tillfälle det skall utses en "Fiskesnackare".
                  Det var några tankar och funderingar.

                  På dom igen
                  Bb
                  [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
                  [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

                  Kommentera


                  • #59
                    Ursprungligen postat av Barabajare Visa inlägg
                    Tjääna
                    Bra initiativ det här. Nu har jag inte lusläst alla inlägg. Men en sak kan ju vara att varje år (typ runt nyår) eller samma tid varje år utse årets "Fiskesnackare".

                    Förslag på kriterier finns ju redan och en omröstning bland medlemmarna är ju oxå bra. Förresten så skriver ju de flesta motiveringar till dem de röstar på. Kanske skall man nominera ett antal vid varje tillfälle det skall utses en "Fiskesnackare".
                    Det var några tankar och funderingar.

                    På dom igen
                    Bb
                    Låter vettigt!
                    Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                    &

                    Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                    ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                    Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

                    -Okänd

                    Kommentera


                    • #60
                      Borde inte några här hyllas?

                      Ett år senare
                      Vad hände Bergman?
                      Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                      &

                      Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                      ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                      Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

                      -Okänd

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 405 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 145 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      336 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X