Förbättra Fiskesnack.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förbättra Fiskesnack.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

[QUOTE=Bergman;288821]Om du med "flärpen" menar själva loggan, menyraden & annonsplatsen så ska jag försöka göra om så även den ska scrolla med när man scrollar neråt. Skulle det förbättra för dig ?

Ja precis, funkar lika bra det med. Det jag menade med jämförelsen med aftonbladet var att man sätter fast loggan och menyraden (i det fallet menyraden på vänstersida, men går lika bra ovanför) så att dom scrollar med och inte hänger som en gardin över sidan och gör sidan mindre än den kunde vara.
    Senast ändrad av Tomic; 2007-08-15, 14:47.

Kommentera

Ja, det vore ju smutt om "Fiskesnack.com/tk" följde med i scrollningen.....tjifen ser den ju på mils avstånd
      12 hours
      1,440 casts
      2 followers
      1 strike
      DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.

Kommentera

Ursprungligen postat av Cisco Kid Visa inlägg
        Ja, det vore ju smutt om "Fiskesnack.com/tk" följde med i scrollningen.....tjifen ser den ju på mils avstånd
        Haha

Kommentera

Skrev något om en fiskesnack e-mail, vet inte om du såg det.
          Det hade varit najs för mig iallafall, man hänger ju jämt här.
          www.stampelures.se

Kommentera

Galleriet och forumen

Jag tycker att galleriet förtar mycket av incitamenten att skriva givande fiskerapporter, företrädesvis i forumtråden Fiskerapporter. Som jag upplever det används Galleriet som ett dåligt surrogat. Någon slänger upp en bild från sista turen, skriver en rad om den och får ett antal kommentarer. Det är allt. Inget om hur det gick, hur vädret var, typ av drag/bete, tid på dygnet och alla de där andra sakerna som gör att andra kan bygga på sin kunskap och förbättra sitt fiske. Det står inget i Galleriet om alla dåliga dagar och alla misstag som begåtts om som andra kan ha nytta av att veta.

Två siter som jag tycker fungerar bättre på det här området är http://www.bigwatersedge.com/ och http://www.bloodydecks.com/. Där använder man gallerifunktionen enbart för att kunna ladda upp bilder på nätet och sedan länkas dessa in i inlägg på de olika forumen som illustrationer till det man skriver om. Inläggen blir både väldigt givande och klart roligare att läsa än att se ännu en isolerad bild på en glad fiskare med en ny PB-fisk.

En annan sak jag tror kan förbättra FiskeSnack är att ta bort forumen Ljugarbänken och Mothugget. I Ljugarbänken samlas all sköns inlägg i en hög. Många av inläggen skulle plats bättre i andra existerande forum. Mothugget överlappar med forumet Artiklar. Som jag ser det räcker det med det ena.

I övrigt tycker jag att FiskeSnack är ett bra ställe och jag uppskattar den tid som läggs ner för att hålla siten igång.

Cheers
            /Nilsie
            Nisse Ghandie - vilken jävla Nisse Ghandie?

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg

Självklart måste man kunna gå lite offtopic emellanåt. Det jag vill ha bort är sådana saker som är helt ovidkommande och inte tillför nåt till diskussionerna.
              När det kommer inlägg i trådar (vilka som helst) som uppenbarligen kommer från någon som skriver bara för att synas, och vederbörande inte har någon som helst koll på vad som dryftas.Vad skall man göra då? Anmäla det till någon som har bara lite mer koll eller skriva ett inlägg som uppfattas som störande av den som skrev inlägget som inte tillförde något till diskussionen?
              Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
              94 svar
              29 315 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Classe69  
              Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
              13 svar
              1 553 visningar
              0 gillar