Hm, såg nu att Fladen har ett eget kap på över 30..., bra!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Det ryktas i branschen
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggNog inte rätt läge att sälja en portal i dagsläget...! Går nog att kräma ur mer vid en högkonjunktur, men visst... En större grossist kunde nog lägga några kronor.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
De flesta tidningsmagasinerna har det tungt runt om i Sverige... Om det är kulor Bergman vill tjäna, är det nog inte läge att sälja till ett klassiskt "tidningsmagasin inom fiskegenren"! Även om vissa har större förlag i "ryggen"!Senast ändrad av Muskytracker; 2008-12-08, 22:31.
Kommentera
-
Undra hur många läsare fiskesnack har i jämförelse med en tidning? Sku va lite kul å se lite stats, jag föreställer mig att det är många som bara läser utan att skriva nåt, det gjorde iaf jag länge
Känns som att det ofta blir problem med förtroende osv när användardrivna siter som denna går från att vara "oberoende" till att drivas av ett företag med intresse i området. Jag vet inte riktigt hur det här sportfiskeforum blev FJs, eller var det FJ som startade det? En tidning är kanske en tillräckligt oberoende ägare, skulle ju kännas jättekonstigt om Nordmark ägde fiskesnack. Tycker iaf jag.
Det är synd att inte Anders tjänar storkovan på Fiskesnack, känns som att det är en förutsättning för att det skall fungera i längden (och han är värd det). Eller är det ba jag som är snålvarg?När drar vi?
Kommentera
-
Jag vill bara förtydliga att jag inte känner till några förvärvsplaner mer än att jag hört att ett rykte cirkulerar. Om det hade funnits några konkreta planer så tycker jag att jag själv borde känna till dem.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 303 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()