Det ryktas i branschen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det ryktas i branschen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Hm, såg nu att Fladen har ett eget kap på över 30..., bra!

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
      Nog inte rätt läge att sälja en portal i dagsläget...! Går nog att kräma ur mer vid en högkonjunktur, men visst... En större grossist kunde nog lägga några kronor.
      Grossisterna är nog inte lika sugna som en stor fisketidning vore.
      How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

De flesta tidningsmagasinerna har det tungt runt om i Sverige... Om det är kulor Bergman vill tjäna, är det nog inte läge att sälja till ett klassiskt "tidningsmagasin inom fiskegenren"! Även om vissa har större förlag i "ryggen"!
        Senast ändrad av Muskytracker; 2008-12-08, 22:31.

Kommentera

Undra hur många läsare fiskesnack har i jämförelse med en tidning? Sku va lite kul å se lite stats, jag föreställer mig att det är många som bara läser utan att skriva nåt, det gjorde iaf jag länge

Känns som att det ofta blir problem med förtroende osv när användardrivna siter som denna går från att vara "oberoende" till att drivas av ett företag med intresse i området. Jag vet inte riktigt hur det här sportfiskeforum blev FJs, eller var det FJ som startade det? En tidning är kanske en tillräckligt oberoende ägare, skulle ju kännas jättekonstigt om Nordmark ägde fiskesnack. Tycker iaf jag.

Det är synd att inte Anders tjänar storkovan på Fiskesnack, känns som att det är en förutsättning för att det skall fungera i längden (och han är värd det). Eller är det ba jag som är snålvarg?
          När drar vi?

Kommentera

om alla medlemmar betalade en engångsavgift på 30kr så skulle anders klara hyran i alla fall
            men det är säkert dyrare att skicka ut avier till alla.

Kommentera

Personligen är jag övertygad om att Fiskesnack skulle bli en MYCKET sämre site om rent kommersiella intressen tog över...Intresset lär falna..

Kommentera

Jag vet en som inte skulle gilla att FS kom i kommersiell regi!

Jag kan tillägga att fisketidningarnas sajter ser mig inte som gäst särskilt ofta.
                Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Jag vill bara förtydliga att jag inte känner till några förvärvsplaner mer än att jag hört att ett rykte cirkulerar. Om det hade funnits några konkreta planer så tycker jag att jag själv borde känna till dem.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

vad sk du göra för pengarna du inte fisk då du inte har sålt siten?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    94 svar
                    29 303 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    13 svar
                    1 552 visningar
                    0 gillar