Ny på forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny på forumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny på forumet

Hejsan

Mitt namn är Maria och jag är helt grön inom fiske. Fick min första aborre för några dagar sedan och det var riktigt kul. Ska bli roligt att följa forumet.

Ålder: 28
    Jobb: Kognitionsvetare

Kanske en lite kortfattad presentation men jag vet inte vad mer jag ska skriva.

välkommen, här finns nog allt du behöver veta, annars startar du bara en ny tråd men ett tips är att kolla gamla trådar först!
    pripps blå -en klass för sej

Kommentera

hur startar man en tråd????

är också ny

Kommentera

Ursprungligen postat av nalyd Visa inlägg
        hur startar man en tråd????

är också ny
        Hitta ett forum som passar ämnet du vill posta och sen klicka på "+ Posta nytt ämne" och fyll i rubriken och under skriver du det du vill säga eller fråga.

Häls /T

Kommentera

Ursprungligen postat av mariakog Visa inlägg
          Hejsan

Mitt namn är Maria och jag är helt grön inom fiske. Fick min första aborre för några dagar sedan och det var riktigt kul. Ska bli roligt att följa forumet.

Ålder: 28
          Jobb: Kognitionsvetare

Kanske en lite kortfattad presentation men jag vet inte vad mer jag ska skriva.

Välkommen in i fisketräsket Maria !

Och din specialitet är ? inom fisket alltså. klassiskt spinn eller

Fast det där jobbet du nämnde, har det med kognitivt beteende att göra ? I så fall har du underlag för en livstids studier i detta forum. Och här kan du utföra underverk och stordåd dagar i ända
          Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Speciellt om man är tjej och ny på fiske. Så får man massor av hjälp. Lite lustigt. men så är det. Välkommen hit.

Kommentera

Välkommen! Jag hoppas att du ska finnas informativa saker här och att du ska ha det roligt.

Skitfiske!
              Tight lines!
              CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Välkommen Maria. Du kommer inte att ångra att du har gått med, här blandas allt mellan himmel, skratt, tårar, information och jord!

mvh/ T

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
                2 svar
                278 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Robespierre  
                Arbetar...
                X