Nyreggad tjej - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nyreggad tjej

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Nyreggad tjej

    Hej på er!

    Tänkte presentera mig.
    Är en fiskeintresserad tjej som nyss flyttat till Gävleborgs län. Det har alltid varit spinnfiske och mete som gällt för mig men efter att flyttat hit har jag nu fått upp intresset för flugfiske också. Fiskar mest gädda och abborre men även harr, öring och röding. Har inte fiskat gös än men tänker göra det så fort tillfälle ges. Förutom att fiska i insjöar och vid kusten har jag haft som tradition att dra till fjälls för fiske och fjällvandring. Och jag tycker att det är lika kul att dra ut på vinterfiske som på sommarfiske

    Så där ja, det var lite om mej det.

    Skitfiske på er!
    /Lea

  • #2
    Välkommen
    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

    Kommentera


    • #3
      Välkommen hit!


      /Kalle
      A thing is right when it tends to preserve the integrity, stability, and beauty of the biotic community. It is wrong when it tends otherwise. - Aldo Leopold

      Kommentera


      • #4
        Välkommen!
        //C
        http://sportfisher.se

        Kommentera


        • #5
          Välkommen hit.
          Får du bara en bråkdel av den nytta jag haft av detta forum så kommer du inte bli besviken!

          /J

          Kommentera


          • #6
            Välkommen till FS hoppas Du får mycket nytta och glädje av forumet med dess kunniga och hjälpsamma medlemmar.

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av lea Visa inlägg
              Hej på er!

              Tänkte presentera mig.
              Är en fiskeintresserad tjej som nyss flyttat till Gävleborgs län. Det har alltid varit spinnfiske och mete som gällt för mig men efter att flyttat hit har jag nu fått upp intresset för flugfiske också. Fiskar mest gädda och abborre men även harr, öring och röding. Har inte fiskat gös än men tänker göra det så fort tillfälle ges. Förutom att fiska i insjöar och vid kusten har jag haft som tradition att dra till fjälls för fiske och fjällvandring. Och jag tycker att det är lika kul att dra ut på vinterfiske som på sommarfiske

              Så där ja, det var lite om mej det.

              Skitfiske på er!
              /Lea
              Hej Lea;

              Grattis till ditt mod och välkommen hit till Fiskesnack....

              Du kommer säkerligen att hitta många likasinnade här på Fiskesnack. Några blir (om de har tur) kanske dina framtida fiskekompisar och vänner ....



              I´ll save the Big Ones for you!


              Old Firehand
              www.trumman.com
              Senast ändrad av Old Firehand; 2013-10-13, 07:16.

              Kommentera


              • #8
                jag ber dig välkommen till forumet! hoppas du kommer hitta allt du söker efter och få många bra fiskevänner, finns gott om oss här

                Kommentera


                • #9
                  Hej och varmt välkommen till FS!

                  Titta in på flugfiske avdelningen så ska jag och andra flugfiskare där hjälpa dig till rätta med utrustning m.m. i flugfiske träsket.
                  What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

                  Kommentera


                  • #10
                    Stort välkommen! Det behövs. Min fru följer med mig på fiskepass men hon har aldrig fiskat. Alltså tjejer behövs. Bland så många killar kan vara bra med andra typer av synpunkter.
                    Tight lines!
                    CDan

                    Proffs på att lära masken att simma.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Arbetar...
                    X