En liten presentation kanske är på sin plats. Här snckar vi nybörjare, mitt namn är då Zander Stridsberg, 26 år och nybliven far.
Flyttat ner till göteborg för ett pra år sedan från Stockholm.
här snackar vi nybörjare. Metade en del när jag var yngre uppe i Sthlms skärgård med min far, mest aborre och mört på kroken, en och annan Brax råkade man få. Åkte på fiskeresa upp till fjällen, minns ej vart då jag var 14 år gammal. Ingen succse direkt då jag mest störde mig på myggen. Lyckades dock få en ca 4kg tung öring på kroken (bottenmete så det gills inte.) 
Min nyfunna kärlek till fisket kom förra sommaren och hösten då jag först fiskade med en god vän utanför Lysekil och lyckades då få en näbbgädda på kroken, det var FÖRSTA gången jag fick något på kroken med kaststpö
På senhösten tog in fisketokiga svåger med mig på en heldagstur på Älven och vilken otroligt härlig dag vi fick, varmt kaffe och mackor och halvtaskigt väder, gott med frisk luft och en härlig gädda för min del.
Svågern i fråga har sedan dess varit på mig om att skaffa utrustning så nu idagarna har jag införskaffat mig mitt livs första egna fiskeutrustning och jag är som ett barn på julafton, kan inte bärga mig för att testa mina nya "leksaker"! Så i år är året det händer! Otroligt kul att alla är så härliga, vänliga och hjälpsamma på denna sida! Ses på sjöar och hav, ha det gött!
Skitfiske på er alla!
Flyttat ner till göteborg för ett pra år sedan från Stockholm.
här snackar vi nybörjare. Metade en del när jag var yngre uppe i Sthlms skärgård med min far, mest aborre och mört på kroken, en och annan Brax råkade man få. Åkte på fiskeresa upp till fjällen, minns ej vart då jag var 14 år gammal. Ingen succse direkt då jag mest störde mig på myggen. Lyckades dock få en ca 4kg tung öring på kroken (bottenmete så det gills inte.) 
Min nyfunna kärlek till fisket kom förra sommaren och hösten då jag först fiskade med en god vän utanför Lysekil och lyckades då få en näbbgädda på kroken, det var FÖRSTA gången jag fick något på kroken med kaststpö

På senhösten tog in fisketokiga svåger med mig på en heldagstur på Älven och vilken otroligt härlig dag vi fick, varmt kaffe och mackor och halvtaskigt väder, gott med frisk luft och en härlig gädda för min del.
Svågern i fråga har sedan dess varit på mig om att skaffa utrustning så nu idagarna har jag införskaffat mig mitt livs första egna fiskeutrustning och jag är som ett barn på julafton, kan inte bärga mig för att testa mina nya "leksaker"! Så i år är året det händer! Otroligt kul att alla är så härliga, vänliga och hjälpsamma på denna sida! Ses på sjöar och hav, ha det gött! Skitfiske på er alla!

Kommentera