Hej alla fiskefantaster - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hej alla fiskefantaster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Hej alla fiskefantaster

    Maria heter jag (-82) och bor i Umeå tillsammans med mina två barn som jag har varannan vecka.
    På fritiden umgås jag med barnen, familj och vänner och sjunger även karaoke ca 3 dagar varannan vecka på Olles eller Hundra.

    När jag var liten fick jag ofta följa med min pappa på isen och pimpla vilket var jättekul, jag vann även en fisketävling. Vi tillverkade mormyskor tillsammans och han band även flugor själv. Min pappa är "åretruntfiskare" och åker iväg på fiskeresor med sina "gubbar" några gånger per år och jag har varit avundsjuk då jag inte haft någon som velat hålla på med sådant. Nu har jag flera vänner till det

    Barnens pappa var aldrig intresserad av något som har med camping, fiske, uteliv o.s.v att göra så under de 14 åren så blir det aldrig nått.

    I lördags så fick jag erbjudande av en kompis att följa med henne och pimpla på söndagen och jag blev så glad. Jag har tyvärr inga egna grejer hemma så jag fick låna av henne och vi satt från lunchtid tills solen började gå ner. Det var underbart väder och trevligt sällskap och vi fick båda fisk så nu är jag fast vid att jag SKA börja få fiska igen nu när jag har vänner jag kan ta med mig

  • #2
    Välkommen i gänget
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #3
      Hej Maria!
      Ser att du råkat ut för samma vurpa som jag gjorde i en annan tråd i går... Att en hög bild kantrar när man lägger in den... Kanske dags för Bergman med en liten skola för oss som är vana att bilderna ser ut som vi tror när vi exporterar dem.
      Men skit samma! Du ska vara hjärtligt välkommen till ett forum som är varmt och välkomnande så länge man inte kommer in på Japan vs Svängsta!!!
      Skit fiske!
      Gösta

      Kommentera


      • #4
        Välkommen och skitfiske på dig! ;-)
        Tight lines!
        CDan

        Proffs på att lära masken att simma.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Arbetar...
        X