robinh säger hej - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

robinh säger hej

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • robinh säger hej

    Hej på er,
    Ny på forumet, men har en hel del fiske i bagaget.
    Inte de senaste 10 åren kanske, men har nu börjat återuppta fisket.

    Jag är 36år och bor i Motala, är bortskämd i mitt tycke med bra fiske i både vättern och boren.
    Jag fiskar framförallt ifrån land då jag inte äger någon båt, planerar dock att införskaffa en till nästa säsong.
    Tidigare har jag mestadels fiskat efter abborre, lax och röding men även en del kräftfiske.
    Just nu kör jag fiske från land i sjön boren och har mer och mer börjat intressera mig för gäddfiske,
    fick min livs första gädda på kroken för någon vecka sedan. Nu lockar det att köpa lite kraftigare spö och rulle för att hantera lite större gädda.
    Försöker även få min dotter på 9år att bli intresserad av fisket

    I och med registrering nu på fiskesnack hoppas jag kunna lära mig mycket utav er andra, och förhoppningsvis kunna bidra med någon egen erfarenhet också.

    Ha det bra

  • #2
    Välkommen! Är själv gammal Motalabo, men det var först när jag flyttade tillbaka till Karlskoga för 16 år sedan som jag tog upp fisket igen... Så både Vättern o Boren är outforskade vatten men sugen på att testa båda...
    Skit fiske!
    Gösta

    Kommentera


    • #3
      Välkommen in i stugan
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

      Kommentera


      • #4
        Hej o välkommen hit!
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


        /Stefan

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Arbetar...
        X