Ursprungligen postat av Petey21
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Äckligaste maten?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av StizoSniglar och grodlår skall ju vara delikatesser men jag vete f-n! Eller varför inte fårtestiklar....Haggis är också mums.
Något som är riktigt äckligt är dåligt tillagad fisk... Tar aldrig det på 'billiga' lunch restauranger, på bättre syltor så brukar det däremot vara underbart! Finns en anledning varför vissa kan ta mer betalt för maten om vi säger så.
I övrigt så är det ingen som kan få i mig fiskbullar eller gröt och inte heller mjölk
Himla tur att vi har olika smak
/D
Kommentera
-
Jag är i skolan och har pecis ätit julbord. Glöm fiskbullar, jag har ätit något ännu värre! Jag trodde det var potatissallad när jag lastade på tallriken, men oj vad fel jag hade. Trodde ett tag att jag skulle spy.
Någon som vet vad detta kan ha varit?Jag skall jobba den 22 december. Är det julafton då?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av StizoSniglar och grodlår skall ju vara delikatesser men jag vete f-n! Eller varför inte fårtestiklar....
Men i morgon är jag bjuden på ett så kallat "TP" dvs TestikelParty (OBS!! Vi pratar MAT!!!)
Har själv aldrig varit på detta "party" som är en gång per år i en by i Piteå kommun. Så jag vet inte riktigt vad jag har att vänta mig.
Men om jag har fattat det hela så serveras Älgkulor som tillreds på muurikkahäll tillsammans med potatisgratäng.
Jag kan inte säga om det passar in på den här tråden eftersom jag inte har smakat den så kallade rätten än,,,,men skulle det visa sig vara gott/ätbart så får jag väl skriva en rad på söndag.....
(tror man tar sig några pilsner FÖRE maten)
Kommentera
-
Abbas fiskbullar med dillsås är skitgott!..med extra nyklippt dill, kryddor och en gräddskvätt, serveras med riktig potatismos. Faktum att jag tidigare inte gillade fiskbullar, äckligt!..men sedan den g dagen en kompis satt och smaskade i sig med synbar njutning just Abbas i dill har jag ändrat mig..det handlar mest om prykologi. Först kunde jag inte förstå kompisen, äter du sånt? " med det är ju jättegott"..efter övertalning provade jag lite...njaa...kanske...ändå...annars rekommenderar Abbas i buljong, gör en sås med buljongen som bas tex kaviar-dillsås, skitgott! Vad det gäller äckelmat tycker jag njure är oätligt....men det sitter nog mest i skallen...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
256 svar
84 171 visningar
0 gillar
|