Okej, dem har iaf ganska billiga gummibåtar på barnens hus om jag inte minns fel.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
STULEN BÅT! (bild)
Collapse
X
-
tyvärr finns det alldeles för mycket smuts bland människor. Det tragiska är att dom inte ens vet om det utan går runt i sin bajsighet och tar upp plats. Sen när dom dör så kommer deras värdelösa kroppar att fortsätta ta upp plats.
Jag skulle sträcka mej så långt som att det skulle vara helt rätt med ett nackskott i det läget. Som tur är har jag min båt på båtklubben och vid bryggan står ett nattbemannat vakttorn.
Däremot har jag en kompis som belv bestulen på sin mjärde två gånger. När han kom dit för att hämta ebtesfisk var den borta. Det slutade med att han surade till och satte in små fintrådiga krokar i repet (INTE microhulling) Sen en vecka senare låg mjärden tre meter längre bort. Repet var avskavet precis nedanför där krokarna hade setat. Notera "avskavet" :Pmy precious....
Kommentera
-
såg ett nytt larm som kunde prata eller skälla !.Måste vara perfekt för ruffadbåt eller båt med kapell ! .Hadde en liga som härjade här för några årsedan ..... olåsta motorer lyftesav, Var motorn fastlåst åkte motorsågen framm !.Dom till och med sänkte båtarna på ren djävulskap........No Pain No Gain
Kommentera
-
ELände, elände...Tror på Sturgeons idé. Polisen har ju inga resurser. Nyligen blev en kompis av med en sprillansm relativt dyr motorcykel genom att tjuvarna nattetid bröt sig in i garaget medans han sov och klippte av en klass 4 kätting. Alltså inbrott i villa. Polisen kom inte ens ut och tittade utan sa bara att dom skriver av det direkt.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Man borde stämma staten! Betalar man inte skatt till rättssväsendet? För att kunna gå ut tryggt på kvällen? Lämna sin ägodel för att senare finna den på sinn plats?
Har för mig att det finns en paragraf som säger att du som medborgare skall ha denna trygghet.
Dom värsta svina är dom som medvetet köper stulet!!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
253 svar
83 355 visningar
0 gillar
|