Poker! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Poker!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Poker!

Finns det några fiskare här som gillar att spela poker tex Texas Hold´m...

Det har börjat dyka upp poker på tv och det tycker jag är kul att kolla på... Har fortfarande inte riktigt hajat mig på sändningstiderna. Verkar mest som dem kommer lite då och då...

Kanal5 visar poker ibland, även ViasatSport... I fredags var det poker på eurosport till min stora glädje och förvåning.
    Ikväll visar ZTV lite "Kändispoker" det börjar klo 21:00.

Om ni andra har koll på när det kommer POKER på TV så får ni gärna skriva det här. Det händer så många gånger att man missar dem!

POKERFACE

Kanal 5

Kanal 5 brukar även visa poker på söndagkvällar tror jag...kolla deras programmtablå.......

Kommentera

Celebpoker känns rätt värdelöst såhär efter 5 minuters tittande om man jämför med 5:ans program. Kändisarna känns inte särskilt kända och deras spel är riktigt amatörmässigt och sen är det dåligt filmat + dålig komentator. Nää ingen kul upplevelse alls.

Kan tipsa dem som är intresserade av att lira holdem på nätet, www.onlinepoker.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Rasmus
        Celebpoker känns rätt värdelöst såhär efter 5 minuters tittande om man jämför med 5:ans program. Kändisarna känns inte särskilt kända och deras spel är riktigt amatörmässigt och sen är det dåligt filmat + dålig komentator. Nää ingen kul upplevelse alls.

Kan tipsa dem som är intresserade av att lira holdem på nätet, www.onlinepoker.com
        Jag håller med!!! Suck vad dåligt. Det värsta var att dem textade över korten! Dem kunde lika gärna kunnat ha texten i överkant eller slopat texten helt! Man borde eposta ZTV om det faktist!

guest jag har kollat tablåerna men det blir sånt letande... När man inte har någon aning om när dem visas...

Kommentera

Ztv

Pokerprogrammet kan närmast beskrivas som pinsamt...

Kommentera

Jag brukar spela lite, utan pengar, på http://www.partypoker.com

Men det ska ju sägas att det inte blir helt rätt utan pengar, folk synar och höjer utan att ens ha några kort. Ibland får man tur och drar en Stege eller liknande på The River. Inte riktigt som i verkligheten.

Men det är ett kul tidsfördriv när man inte fiskar

Angående sändningen på Eurosport och kommentatorn som översatt alla pokertermer till Svenska eller Svengelska så tycker jag det sög ganska kraftigt. Lite krystat när man försöker använda termer som "Och där "bettar" Stevic fast han inte har något på hand och skrämmer bort motståndarna från potten.

Men men, kul är det. Nästa gång jag är i USA så ska jag nog köpa mig ett Pokerkit mer marker i aluminiumväska.
            Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

brukar spela
              oftast för playmoney....
              turneringar på expekt.com e de roligaste typ :P
              för jag förlorar bara pengarna som mamma lr pappa her in åt mig

Kommentera

Playmoney

Suger riktigt hårt. Går inte ens att använda som träning. Släng in en slant på nån Prima Poker klient och spela på de lägsta borden. Prova någon Sit&Go. Läs en bok. Öka insatserna lite. Börja vinn. Räkna dock med att det tar tid innan det börjar rulla...

Kommentera

Lirar i stort sett dagligen på expekt.com, handlar inte om så mycket pengar, men riktigt skoj är det!

><(((*>

Kommentera

Ursprungligen postat av Stizo
                    guest jag har kollat tablåerna men det blir sånt letande... När man inte har någon aning om när dem visas...
                    Kolla in på www.dagenstv.com, registrera ett konto där (gratis) Därefter kan du lägga in en bevakning på dom ord du är intresserad av och därefter får du ett mail varje dag med dom programmen som bör intressera dig. Funkar riktigt bra faktiskt.

/X

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 431 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    87 168 visningar
                    0 gillar