Ang köpare som backar ur en affär - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang köpare som backar ur en affär

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av HenkeW Visa inlägg
    Våran "konflikt" var redan avklarad och frågan ställdes på forumet för att jag ville höras andras åsikter !
    Om du läser mina första inlägg i tråden så ska du se att jag har inte för avsikt att hänga ut någon.

Jag ser inte alls problemet med det?
    Problemet uppstod när Simon själv började kommentera något som ingen (!) här inne hade en aning om !

Det fanns liksom inget att diskutera mellan mig och Simon utan det var en vanlig, rak fråga från min sida som jag ville veta om fler här inne hade upplevt.
    Jag känner inte dig HenkeW men jag läser mycket av inlägg som du skriver i trådar och utifrån det jag läser så tycker jag du verkar vara en riktigt trevlig och kul kille med mycket kunskap som du gärna delar med dig av, gillas!

Mycket är sagt i den här tråden, personligen tycker jag tillräckligt är sagt i den här tråden så jag avböjer att kommentera, ok?

Jag tycker vi "slänger käft" i lite roligare (fiske)trådar i stället!

Kommentera

• Ursprungligen postat av KeBa Visa inlägg
      Jag känner inte dig HenkeW men jag läser mycket av inlägg som du skriver i trådar och utifrån det jag läser så tycker jag du verkar vara en riktigt trevlig och kul kille med mycket kunskap som du gärna delar med dig av, gillas!

Mycket är sagt i den här tråden, personligen tycker jag tillräckligt är sagt i den här tråden så jag avböjer att kommentera, ok?

Jag tycker vi "slänger käft" i lite roligare (fiske)trådar i stället!
      Utan att gå in närmare på detaljer så säger jag, jag håller med!

Kommentera

Utan att gå in närmare på detaljer så säger jag, jag håller med!

Kommentera

• Tyvärr så blev denna tråden inte riktigt vad jag var ute efter, var som sagt aldrig min mening att "hänga ut" någon.
          Så blev det iallafall och det var inte min mening.

Det har dock kommit fram lite vettiga åsikter i tråden men även en hel del skitsnack från alla parter, ingen nämnd, ingen glömd.

Jag hoppas ingen har surnat helt och hittar på dumma saker pga tråden utan man istället kanske tar åt sig av det som har skrivits och tänker en extra gång innan man skriver något som kan missuppfattas eller liknande samt även tänker liiiiite på att inte ta så lättvindigt på saker man planerar på att köpa från andra forumanvändare!

Själv har jag lärt mig att saker kan tolkas helt galet (visste iofs det innan) och att ett "trådnamn" kan väcka stora känslor hos andra forumanvändare!
          Där ska jag definitivt tänka till en extra gång innan jag "kläcker" ur mig något fyndigt.

Hoppas det är OK att jag låser tråden (och slänger nyckeln)

mvh/ HenkeW
          Senast ändrad av HenkeW; 2013-02-21, 22:08.

Kommentera

Tyvärr så blev denna tråden inte riktigt vad jag var ute efter, var som sagt aldrig min mening att "hänga ut" någon.
            Så blev det iallafall och det var inte min mening.

Det har dock kommit fram lite vettiga åsikter i tråden men även en hel del skitsnack från alla parter, ingen nämnd, ingen glömd.

Jag hoppas ingen har surnat helt och hittar på dumma saker pga tråden utan man istället kanske tar åt sig av det som har skrivits och tänker en extra gång innan man skriver något som kan missuppfattas eller liknande.

Själv har jag lärt mig att saker kan tolkas helt galet (visste iofs det innan) och att ett "trådnamn" kan väcka stora känslor hos andra forumanvändare!
            Där ska jag definitivt tänka till en extra gång innan jag "kläcker" ur mig något fyndigt.

Hoppas det är OK att jag låser tråden (och slänger nyckeln)

mvh/ HenkeW
            Låter som en bra idé, tråden blev lite surare än många tänkt tror jag.. Ingen vits att fortsätta trådens liv med fler kommentarer så stäng den du.
            Patte - Fiske från land
            http://patteffl.wordpress.com/
            Facebook
            https://www.facebook.com/PatteFFL

Betesmoderator på FishBrain
            http://fishbrain.com
            Följ mina fiskepass i Realtid på FishBrain (PatteFiskeFrånLand)
            http://www.fishbrain.com/PatteFiskeFranLand

Kommentera

• Låst !

Kommentera

• Såg att tråden redan var låst men lägger in ett litet inlägg iallafall.

Som vi sagt flera gånger tidigare så är diskussioner likt denna helt ok men undvik att gå på varanda i person. Jag har raderat ett par inlägg som blivit inrapporterade pga provocerande bilder.

Var snälla mot varandra nu! Snart är våren här
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                11 svar
                1 440 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Mathias 70  
                Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                259 svar
                88 040 visningar
                0 gillar