Programet fiskedrag Skit!!!!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Programet fiskedrag Skit!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Programet fiskedrag Skit!!!!!!

Jag tycker att programet fiskedrag suger!!!

Det är riktigt dåligt, tex idag var repris med fisket
    från simrishamn där mike drillar en lax länge men
    man får aldrig se vad som hände om han fick
    upp den eller inte!!!! skitdåligt!!! Buuu!

Tackar vet jag William Mobergs fiske var mycket bättre!!!

Vad tycker ni????
    gillar fluga! Även jerkbeit!

Ganska många som tyckt innan, ungefär som du!

Kommentera

de senare avsnitten är ju riktigt bra.. bla. det när dom fiskar gädda.. avsnitt 8 dvs.. helt grymt
      Fish On!

Kommentera

Williams program var inte bättre, enligt mig.
        man har väl tur som får se lite fiske på tv iaf.
        lite mer variation på fisket här än det gamla programmet.
        det är alltid skönt.

Kommentera

Nä, jag tycker det är skönt att titta på. Fast ibörjan så tyckte jag den där farbror Odell (eller va snubben heter) var lite dryg med sin får dialekt. Men efter man vänjt sig så funkar det bra tycker jag. Det skriker väll inte kvalitet men jag tycker man ska vara glad och höja upp tummen när det äntligen visas lite fisk på TV:n. William känns mer passionerad i sitt fiskande. Mer känsla i hans program. Alltid kul också när man får se lite fjällmiljö. Fan vad man längtar till 2 Juli nu!
          Har som rekord gädda på 7kg hittills. Nu i sommar ska jag ändra rekordet till 10kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av PikeBuster
            Ixu din lilla norrlänning, tycker du deras hantering av gäddorna var bra ?!
            de kunde ha undvikit att gäddan slog sig mot flotten men.. "huggkroken" funkade ju.. den skadade ju inte fisken i sig
            Fish On!

Kommentera

ixu: änvänder man huggkrok så får ju gäddan hål i käken så då skadar väl de gäddan!?

Kommentera

Ursprungligen postat av stigson
                ixu: änvänder man huggkrok så får ju gäddan hål i käken så då skadar väl de gäddan!?
                Nepp, den här har ingen vass krok. Man sätter den under gällocket på samma sätt som om du tar gälgreppet. Ganska bra anordning faktiskt.

Har varit mycket gnäll på programmet, bl a för att det inte finns avkrokningsmattor m m. Men om man tänker efter vilka som tittar på det, så är det i första hand vanliga "på semestern" fiskare. Skulle programmet börja med avkrokningsmattor, pedagogiskt gå igenom exakt hur man hanterar gäddan (m fl fiskar), så skulle helt enkelt inte folk tycka att det är roligt och intressant. Blir lite "skall man göra så mycket så får det f-n i mig va". Nu går dom in för det viktigaste... Släpp tillbaka fisk du inte skall ha!

Dessutom så fiskar dom med glimten i ögat och Micke Odell har KUL när han fiskar och det ger en positiv bild av sportfisket. Tror att det var lite kommentarer i början om att han inte visste vad fiske var för någonting. Tror att grabben fiskar brallorna av de flesta på den här siten!

Tycker personligen att fiskedrag är riktigt bra, dessutom med en bra blandning av både exotiskt fiske och "vanligt" svenskt fiske...

Mer fiske i TV!

/D

Kommentera

Är det bara jag som tycker fiskedrag är helt ok för att vara svensk Tv ? Man får ju tänka på att det riktar sig till "Svenssonfiskare" och inga experter som oss.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Danne67
                    Nepp, den här har ingen vass krok. Man sätter den under gällocket på samma sätt som om du tar gälgreppet. Ganska bra anordning faktiskt.

Har varit mycket gnäll på programmet, bl a för att det inte finns avkrokningsmattor m m. Men om man tänker efter vilka som tittar på det, så är det i första hand vanliga "på semestern" fiskare. Skulle programmet börja med avkrokningsmattor, pedagogiskt gå igenom exakt hur man hanterar gäddan (m fl fiskar), så skulle helt enkelt inte folk tycka att det är roligt och intressant. Blir lite "skall man göra så mycket så får det f-n i mig va". Nu går dom in för det viktigaste... Släpp tillbaka fisk du inte skall ha!

Dessutom så fiskar dom med glimten i ögat och Micke Odell har KUL när han fiskar och det ger en positiv bild av sportfisket. Tror att det var lite kommentarer i början om att han inte visste vad fiske var för någonting. Tror att grabben fiskar brallorna av de flesta på den här siten!

Tycker personligen att fiskedrag är riktigt bra, dessutom med en bra blandning av både exotiskt fiske och "vanligt" svenskt fiske...

Mer fiske i TV!

/D
                    helt rätt, han har ingen vass krok och jag tycker att serien är störtskön, gärna mer från de två herrarna
                    Fish On!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 437 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    87 739 visningar
                    0 gillar