071 nummer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

071 nummer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• 071 nummer

Nä…jag börjar snart och böla (gråta på svenska )
    Det är lika bra att jag erkänner …jag är nog en missbrukare .
    Kliar i hela kroppen , rastlös och lättirriterad kan inte koncentrera mig … på något sätt måste jag komma iväg . Men jag har ingen barnvakt i helgen och ungarna vill inte , det är för kallt och tråkigt.
    Det var så länge sedan …jag kikar och känner lite på” grejerna ”och
    tittar på gamla bilder för återuppleva det som var ….
    Fan vad jag saknar PA …
    Det finns ingen i min närhet som kan tillfredställa mina behov som PA ..(kan tolkas hur man vill, bjuder jag på )

Kanske ska prova och ringa 071 nummer för att se om tjejerna kan spela tillräckligt bra teater
    Så jag kan få mina behov tillfredställ på ett audiologiskt sätt .Hur det nu skulle gå till …spela upp en frekvens av gäddfeber i luren ”Där satt den ”….,
    Jag är sjuk i huvudet fast det vet ni redan ….

Jag snackade med en killkompis i kväll han hade också tråkigt ” då får väl bli porrsurfning istället”tyckte han . Jag höll med och hoppar in på fiskesnack …
    Det stillar abstinensen lite grann i allfall för här snackas det om njutning på hög nivå .
    Hur ska jag överleva vintern ?

pimpelfiske?

Kommentera

Cath, har samma problem här hemma men inte med kyla och snö.. utan med sånt skit som att det inte finns bra fiskevatten här nere, ska man iväg så får man köra till Kullaberg eller åka med någon turbåt.

Nu vill jag att havsöringen ska bli lovlig igen så att man kan dra på sig vadarna och sätta igång jakten på silvret.

Kommentera

Den här tiden återkommer varenda år och själv har jag inga problem med att lägga av fisket ett tag, det gick i alla fall åt helv... mot slutet av säsongen. Båten ligger på land, flugfiskelinan är avspolad, motorn väntar på att plockas i sär och kanske renoveras vid behov. Jag ser perioden fram till isläggningen som en service period där jag kan se till att utrustningen är 100%ig tills ismetet kommer igång, samt till första turen efter islossningen. Lika spännande varje år när vattnet går upp!

När det gäller fiske så blickar jag hellre framåt än bakåt, inte bara för att årets fiske varit halvdant. Utan för att det finns hur mycket som helst att uppleva/upptäcka inom fisket. Sitter för tillfället och planerar fiske resor inför nästa säsong. Kanske blir en resa till Nassersjön, Alaska eller Nya Zeeland.
        Allt eller inget är min filosofi!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
        11 svar
        1 489 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Mathias 70  
        Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
        260 svar
        89 587 visningar
        0 gillar