scarification ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

scarification ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tack Kiwi :=)
    Ska fundera mycket mer ...har läst på forumet som Rosa Pantern bifogade ...

Kommentera

Ursprungligen postat av cath Visa inlägg
      Kiwi ;
      Okej då Kiwi lite extremare än msn då … men inte så extremt .
      Sprutar i oss nervgift och stoppar in slangar i kroppen och suger ut fettceller och ungdomarna smyckar sig men jag nöjer mig med ett mönster . Men det där med citron och socker ….hahaha…. tror jag rodnar , är nog lite extremt. Tack för ditt svar !

Rosa Pantern;
      Tack ! den länken ska jag utforska :=)

Bergman;
      Tack för ditt svar :=)

Ska fundera mycket till , infektionsrisken etc …eftersom jag vill ha det i korsryggen. Dock inte så enkelt att komma åt själv…för att rengöra .
      Skulle kanske vara lättare med tatuering men har något emot det , vet ej vad…
      Hoppsan ... korsryggen ... hoppas du inte ska skaffa några mer barn för du kan få problem med ev ryggmärgsbedövning framöver. Hur som helst ... om du bestämmer dig för att fixa nåt smyggt så måste du posta hur det går här.

Kan visa min arm sen ... men det är iofs inte scaring utan vanliga ärr.
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
        men det är iofs inte scaring utan vanliga ärr.
        Siicken hårding du är
        Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi Visa inlägg
          Siicken hårding du är
          Haha, hårding och hårding ... mest klantig kanske. Krockade ju med bågen vilket resulterade i operation av handleden. Operationen resulterade i ett zick-zack-ärr på ca 20 cm. Ser nästan ut som scaring ...
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi Visa inlägg
            Skulle inte göra det själv iaf. Det låter riktig riskfyllt. Snacka med din lokala piercare så får du nog reda på det du vill veta.
            Tycker det låter som lite fjortisvarning på detta...
            sigpic

Kommentera

Posta bergman Och beroende på hur snyggt det är så kanske du kan få ett hett smeknamn. Stripan, blixten eller liknande kan bli din frammtid

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                Hoppsan ... korsryggen ... hoppas du inte ska skaffa några mer barn för du kan få problem med ev ryggmärgsbedövning framöver. Hur som helst ... om du bestämmer dig för att fixa nåt smyggt så måste du posta hur det går här.
                Kan visa min arm sen ... men det är iofs inte scaring utan vanliga ärr.
                Ojdå … men är det ett snyggt ärr ?
                Har snackat med killen som ska göra mig , tycke att som nybörjare ska jag ta lite längre ner på mjukdelarna och att det går upp en aning på korsryggen . Vad jag förstod var det inte så hemskt med efterbehandlingarna som jag målade upp i huvudet. Räcker med att duscha och skrubba och får ta det efter sommaren annars blir det inga bad och sol .
                Dock lite pirrigt med outforskade upplevelse …. ska bli spännande
                Som jag ser det är scarification en miljö vänlig tatuering utan färgtillsatser ,tänker lite på min hälsa i alla fall ….Går lite hand i hand med mitt nya träningsinriktade liv då det är viktigt vad man stoppar i sig …

Vit tatuering skulle vara snyggt fast det kanske bleknar fort …
                Senast ändrad av Guest; 2007-04-01, 17:00. Anledning: långsama tankar

Kommentera

Först lite allmänt surr:
                  Det ligger i tiden att bejaka även sina självdestrutiva beteenden och låta dessa få uttryck som t.ex. piercing och tatueringar.
                  Det må vara var och ens sak att att göra så men en sak vill jag varna för: Gör inga onödiga ärr där sömmar, fållar eller linningar kan komma att sitta när klädmodet ändras! Det kan bli mer än obekvämt! Välj alltså en sådan plats där resårer eller bälten inte kommer att nöta på ärret.

Och så en personlig deklaration:
                  Jag tycker inte tatueringar i någon form tillför ens den minsta tillstymmelse av skönhet till bäraren!
                  Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
                    Tycker det låter som lite fjortisvarning på detta...
                    Utveckla gärna.

Bebest: Smaken är som baken. Piercingar och tatueringar är döhett! Scarification är jag dock inte direkt fan av om sanningen ska fram.

Badfish: Eller Pottan som i Harry Potter?
                    Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av BeBest Visa inlägg
                      Först lite allmänt surr:
                      Det ligger i tiden att bejaka även sina självdestrutiva beteenden och låta dessa få uttryck som t.ex. piercing och tatueringar.
                      Det må vara var och ens sak att att göra så men en sak vill jag varna för: Gör inga onödiga ärr där sömmar, fållar eller linningar kan komma att sitta när klädmodet ändras! Det kan bli mer än obekvämt! Välj alltså en sådan plats där resårer eller bälten inte kommer att nöta på ärret.

Och så en personlig deklaration:
                      Jag tycker inte tatueringar i någon form tillför ens den minsta tillstymmelse av skönhet till bäraren!

Vad härligt jobbig du är BeBest :=) Värd en stor cyber- kram (ler)
                      Slutar väl med ett litet streck på vänstra skinkan .. om jag ska ha klädmodet i tanken....fast om 10 år är jag en tant (40+)och tantmode går i löst resår eller nått...Ska fundera på det i allafall .
                      Kan man generalisera , är det verkligen självdestruktivt beteende ?
                      Kanske det är en sen 30 års kris ?
                      Tack för din omtanke

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                      11 svar
                      1 501 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Mathias 70  
                      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                      260 svar
                      89 720 visningar
                      0 gillar