precis.. modo gå lägg er..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Modo Hockey!
Collapse
X
-
Såg ni ens matchen eller? Resultatet speglade ju inte direkt matchbilden.Ursprungligen postat av Rogö Visa inläggprecis.. modo gå lägg er..
EDIT: Glömde, enligt aftonbladet blev dom ju helt krossade.Senast ändrad av Flodebanan; 2007-04-05, 13:10.sigpic
Kommentera
-
Sorry, Modo borde vunnit med ett par baljor! Men: Varför gjorde dem inte det då?Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggSåg ni ens matchen eller? Resultatet speglade ju inte direkt matchbilden.
EDIT: Glömde, enligt aftonbladet blev dom ju helt krossade.Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
För att Linköping var det bättre laget och hade marginalerna på sin sida.Ursprungligen postat av Brunte Visa inläggSorry, Modo borde vunnit med ett par baljor! Men: Varför gjorde dem inte det då?
Det jag ville påpeka var att alla som inte såg matchen och ser 5-1 på Aftonbladet tillsammans med en text skriver av Thomas 15år tror det var rena rama utklassningsmatchen.
Förväntat och förväntat. MoDo har vunnit ALLA matcher i Swedbank mot Linköping och totalt 11 av de 13 ggr dom någonsin lirat mot varandra?sigpic
Kommentera
-
Hoppas du var ironisk... Jag tyckte precis tvärtom.Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggSåg ni ens matchen eller? Resultatet speglade ju inte direkt matchbilden.
EDIT: Glömde, enligt aftonbladet blev dom ju helt krossade.
På söndag så är jag i Cloetta center för första gången och hejar fram mina vit-blåa hjältar!
Tyvärr så har min kompis beställt biljtetter och han är ett riktigt modo-fan, så vi ska stå i modoklacken. DOOH
Kommentera
-
Titta på lite flera matcher så kanske du lär dig spelet lite bättre och kan skapa dig en riktig uppfattningUrsprungligen postat av mrlyden Visa inläggHoppas du var ironisk... Jag tyckte precis tvärtom.
På söndag så är jag i Cloetta center för första gången och hejar fram mina vit-blåa hjältar!
Tyvärr så har min kompis beställt biljtetter och han är ett riktigt modo-fan, så vi ska stå i modoklacken. DOOH

sigpic
Kommentera
-
Du kan allt om hockyen förstår jag..Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggTitta på lite flera matcher så kanske du lär dig spelet lite bättre och kan skapa dig en riktig uppfattning
Kommentera
-
Nej, men jag vet själv hur det är att lira och hur små marginaler som ibland avgör.Ursprungligen postat av Rogö Visa inläggDu kan allt om hockyen förstår jag..sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
11 svar
1 505 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg