bakfylletråden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bakfylletråden

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• bakfylletråden

Det finns redan en fylletråd. varför inte en bakfylletråd? det är då man behöver dela världens samlade ångest och yrsel med sina medmänniskor. spy ut galla i alla tänkbara sammanhang. jag återkopmmer imorgon med mitt första inlägg
    Det kan vara en intressant studie över människans bergochdalbane betéende, främst då uppfattningen av omvärlden. sen kan de va roligt att kanalisera sin ångest över någon eller något som inte rår för det
    Senast ändrad av Guest; 2007-06-16, 19:24.

Mår så pissigt jävla jättekass dagen efter att det har mer eller mindre avskräckt mig från div rusdrycker! Kan inte leva normalt dagen efter, och det känns kanske tom dagen efter det också!

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

trots mitt vingel igår mår jag skitbra idag! just ätit frukost som för en gångs skull kommer få stanna, det är en helt ny erfarenhet för mig får väll vänta med at skriva något ångestladdat här då :P

Kommentera

Inte heller jag kan hjälpa till att öpnna tråden. Trots att jag var på ett bröllop igår och blandade friskt.. vinet, ölen, vodkan, whiskyn, ginet.. minns jag..

Kommentera

hehe, fyfan, dessa bakfyller.. ska på festival snart Peace And Love, börjar den 27:e - 1 juli.. fyller år dagen efter jag kommer hem, vill inte veta hur dåligt jag kommer må då. :P

Men då kommer första tipset i denna Bakfylle tråd. :P
          Ta 2 treo direkt när du vaknar efter en fylla o ät lite frukost (om de går ner) och drick massvis med vatten, sen går du o lägger dig igen, när du vaknar mår du prima! funkar inte lika bra med Alvedon osv. Treo är bäst för bakfyllan!

Hade gött!

Kommentera

Ta en eller ett par Resorb och drick ordentligt med vatten innan läggdax så fixar det huvudvärken till dagen därpå, men vad gäller illamåendet så hjälper det nog inte. Då är det bara att dricka med måtta som hjälper!

Go for without !!!

Kommentera

Idag är det tungt )=
              Får åka på sjön ikväll och rensa tankarna och trolla lite gös.
              www.lindh81.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Szaaz Visa inlägg
                hehe, fyfan, dessa bakfyller.. ska på festival snart Peace And Love, börjar den 27:e - 1 juli.. fyller år dagen efter jag kommer hem, vill inte veta hur dåligt jag kommer må då. :P

Men då kommer första tipset i denna Bakfylle tråd. :P
                Ta 2 treo direkt när du vaknar efter en fylla o ät lite frukost (om de går ner) och drick massvis med vatten, sen går du o lägger dig igen, när du vaknar mår du prima! funkar inte lika bra med Alvedon osv. Treo är bäst för bakfyllan!

Hade gött!
                sant treo funkar utmärkt, men tycker att det skall vara dom med koffein, samma med magnecyl koffein dom är lika bra, bakfylla är ingen höjdare, blev inte frisk förens i söndags, hela lördagen åt helvete efter midsommar, stod i lägenheten och renoverade hela dagen, inte det roligaste att göra bakfull. men måste göras
                http://www.screamers.se

Kommentera

treo i samband med sprit ger väll frätskador i magen om man har otur? och piller med paracetamol är elak mot levern. va de gällar bakfylla var jag så jävla dålig i fredags. drack onsdags och torsdag. kom inte hem förn kl 5 på torsdag morgon, vilket jag naturligtvis fick sota för :P förbanna ågren under dagen åsså på igen till midsommarkvällen. ska vila ett tag framöver nu

äta på kvällen brukar funka ibland för mig, alltså äta ordentligt. samt sova länge som fan dagen efter, om man klarar av att sova. ska testa resorben, har alltid kört den samma dag som baksmällan infunnit sig på :P fick höra på en fest att man skulle grogga på loka eller ramlösa för att undvika bli bakis. tydigen salter i det. fast vettefan om de är sant.

Kommentera

Ursprungligen postat av kal_erixon Visa inlägg
                    tydigen salter i det. fast vettefan om de är sant.
                    Stämmer bra. Massa mineraler och bra grejer som div återställare betstår av. Så får man i sig lite sånt skadar inte det!

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    11 svar
                    1 463 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    89 144 visningar
                    0 gillar