rostbiff,grillad kyckling,skinka,pottatis sallad,baguette,morotstavar,gurkstavar,ostar ,vindruvor,+en flarra fint rövin!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Maat
Collapse
X
-
...för att inte tala om hjärnan...Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggTjaaaa! Lite god öl, whiskey och *Hrrrrmmm* vitlöksklyftor Kan inte låta bli vitlöksklyftorna
Så goa, min mage är som ett smärre Tjernobylverk
Kommentera
-
Jag förstår att det var middag för 2.Ursprungligen postat av pike14500 Visa inläggrostbiff,grillad kyckling,skinka,pottatis sallad,baguette,morotstavar,gurkstavar,ostar ,vindruvor,+en flarra fint rövin!!
Morötterna, gurkan, vindruvorna och rödtjutet till bruttan! Maten till dig!
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
kan bara tänka mig hur det luktar när du fiser imorgon!!fy faaaaan,Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggTjaaaa! Lite god öl, whiskey och *Hrrrrmmm* vitlöksklyftor Kan inte låta bli vitlöksklyftorna
Så goa, min mage är som ett smärre Tjernobylverk
Kommentera
-
hehe,jag åt av allt,RAP,barnen med förutom vinet då!!Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggJag förstår att det var middag för 2.
Morötterna, gurkan, vindruvorna och rödtjutet till bruttan! Maten till dig! 
Kommentera
-
Hahahahaha!!!!Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg...för att inte tala om hjärnan...

Det var jävligt kul skrivet
Gillar dig trots att du ser ut som en smärre varböld, eller kanske något värre.Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Idag blev det lite improvisastions-picknick. Vi köpte pizza och bredde ut avkrokningsmattan i gräset. MYSIGT
Igår blev det lövbiff med klyftpotatis .. smaskens
Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
11 svar
1 499 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg