Aggressiva bilar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Aggressiva bilar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Aggressiva bilar

Ja jag vill bara veta vilka bilar ni tycker är snyggast, tuffast, och aggresivast, Själv tycker jag japanska och amerikanska sport bilar regerar här är nåra exempel :Japanska: Nissan Skyline, Mitsubishi evo 6-8, eclipes och 3000gt, subaru impreza, toyota supra 94-95års och mr3, Amerikanska: Dodge Charger 69-75års, ford gt40 90-tals modell, ford mustang saleen 95-04års, pontiac trans-am 70tals, och fierbird, cheva corvette och camaro 90tal... och många fler..

vilka tycker ni?
    Bifogade filer
    Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Hehe, lite Mcmoj-klass på den här tråden
    Mvh

Kommentera

Corvette Stingray, Porsche 911 (90-95 års modeller), Äldre Ford Mustang. Men häftigast är ändå Hummer H1 Wagon

Kommentera

Originally posted by rapala
        Corvette Stingray, Porsche 911 (90-95 års modeller), Äldre Ford Mustang. Men häftigast är ändå Hummer H1 Wagon
        Hummer!!
        Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Humrar är så gräsliga...jag är på Billes spår, åtminstone de japanska!

Kommentera

SENASTE HUMMERN OCH VIPER MUAHHAHA
            + en röd ferrari e inte fel!
            Fish hard Go PRO

Kommentera

Mina favoriter är 1968 Ford GT40 mk1 "Gulf edition", 1985 Audi S1 Pikes Peak edition, 1970 Plymouth Hemi Cuda, 1984 Bmw M6 635 CSi och 1999 Nissan Skyline R34 GT-R. Glömde nästan 1967 Shelby GT500.
              Allt eller inget är min filosofi!

Kommentera

Supra TT 94 e ju inte helt fel eller en skyline 400R skulle ju också fungera som fiskebil, om dom hade vart lagom trimmade Men den aggressivaste bilen är min gamla Carina som är special stylad med spacklade framskärmar o frontspoilern har ”trillat av” o ersatts med en svart takplåt… Sen så har man ju även gjort lite uppgraderingar under huven på kärran som tex böjt grenrör, spräckt packbox packning + att kopplingen har börjat läcka olja också o sen ska vi inte glömma kylar slangen som jag har special tätat med epoxy klister… Men riktigt sportig var bilen på den tiden jag hade dom gamla bak stötdämparna som all olja hade flygit ur på något märkligt set, eller vad säger du Bille

Kommentera

Skyline nissmo 400R och Honda nsx, vad tycker du om dom då pontus, fast nsx är den ända tuffa hondan

Kommentera

hehehehehe jo visst J.E du kommer väll ihåg stallbacka påfartsträcka hösten 02

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 426 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    86 871 visningar
                    0 gillar