Carpoholic??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Carpoholic???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Carpoholic???

Whats happened to his millon photos?????

William...
    I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.

- John Gierach

See thread named Bergman/moderatorer.
    Senast ändrad av grindpalm; 2004-03-09, 09:11.
    Gädda, karp och sutare... all the way!

Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!

Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar

Kommentera

William: Läs tråden Bergman/Moderatorer så förstår du...

Kommentera

Ok!!! ive found the Bergman thread now!!!! shame i thought they showed just how crazy we all are at the end of the day!!!! mind you i carnt stand rod pods!!!!lol

All the best William
        Senast ändrad av Shanghai Lilly; 2004-03-09, 10:14.
        I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.

- John Gierach

Kommentera

Man kan efterfråga lite ödmjukhet ibland från vissa. Tänk på att alla inte har varit med på sidan så väldigt länge. "Spambilder" som exempel. Bara för att någon inte gillar karpfiske så ursäktar det inte ordvalet. Jag klankar inte ner på flugfiske tex. som inte jag alls är intresserad av. Nä skärpning. En ursäkt vore på sin platts via email till carpoholic.

Kommentera

Instämmer med Quivertip.
            Och kom i håg, Håll det enkelt...

Kommentera

Jaha, här var en tråd till i ämnet. Vet att Rudan inte gjorde någon invändning mot mete i allmänhet och karpfiske i synnerhet, något han har förklarat det i andra tråden.

Det handlade om att posta så otroligt mycket bilder på en gång att andras bilder drunknade. Poängen som han (och sedan även Bergman) uppenbarligen ville få fram var att man ska sålla bland bilderna man postar, då får alla chansen att få kommentarer och "bli sedda" (innan ens bild hamnar på sidan 47...).

Jag tycker mete i alla former är enormt spännande. Jag tog mina första karpar i somras och tyckte det var fantastiskt kul! Trots det tyckte även jag att det blev väl många likartade bilder på en gång nu. Vore bättre för både Carpoholic och oss andra om man sållade lite och sedan pytsade ut dem några i taget..... och det var ju precis vad de aktuella tråden handlade om!
              Senast ändrad av supratress; 2004-03-09, 10:36.

Kommentera

Jag förstår vad du menar. Det är inte det utan jag misstänker att vedebörande reagerade på första inlägget om spammbilder och ointresanta bilder. När sedan webbis skrev om att sålla bland bilderna. (Hellt ok) Han uttryckte sig klart och tydligt. så tolkades det nog som om dom var oönskade. Det kan vara svårt med tolkningar mellan svenska och andra språk ibland.
                End of story.... from my side... fish on mates...

Kommentera

Det är väl för i helvete bara trevligt med många bilder i ett fotoalbum! Man behöver väl inte kolla på allihop på en gång?
                  Jag brukar gå in åt titta lite då och då när jag vill ha inspiration.
                  Totalt sett tror jag inte carpoholic har fler bilder i fotoalbumet än vissa andra.....
                  Att ha ett gediget intresse är inte spam!
                  Gädda, karp och sutare... all the way!

Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!

Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar

Kommentera

Yea i second that!!!!
                    William....

- John Gierach

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    11 svar
                    1 478 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    260 svar
                    89 477 visningar
                    0 gillar