Ursprungligen postat av Uttern_
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
varning!
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av Semb Visa inläggett tips som du kan testa, som funkade för mig innan min operation är att du lägger det benet du har ont i med utsidan av foten vilandes på det andra benets knä då du ligger på rygg och har det icke smärtande benet med knäet uppåt om du förstår hur jag menar. tryck sen på låret i det smärtande benet ifrån dig och håll så ett tag. funkade för mig under smärtsamma nätter
Och hur trycjer jag det övre låret ifrån mig? Neråt eller ska jag hållaemot med utsidan av foten som vilar mot knäet?
Undrar en för tillfället smärtfri
Uttern:Den gamle och navet
(han som e ute å cyklar)
Kommentera
-
Du gorde min kväll mycket roligare... Sorry men skadeglädjen är så sann..
I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.
Min Blogg
http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
http://www.sportfishinglovers.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Uttern_ Visa inläggHmmm testar lite.... Men ska det undre benet vara rakt utefter sängen eller böjt?
Och hur trycjer jag det övre låret ifrån mig? Neråt eller ska jag hållaemot med utsidan av foten som vilar mot knäet?
Undrar en för tillfället smärtfri
Uttern:
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sitrec Visa inläggIintressanta berättelser, roliga men jag lider smått med er ischias kan inte vara kul : |
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ALQ Visa inläggvill passa på att varna för halkskydd till badkar. ansvarig förälder som man är så skaffade jag halkskydd till badkaret när lillkillen blev runt 1 år, och ville sitta själv i badvattnet och plaska. jag köpte 10 st röda "fötter" som man klistrar i botten på badkaret. allt frid och fröjd, tills NU. en av fötterna lossnade lite, så att lillkillen (nu 4 år) lyckades pilla bort "foten" men inte det super effektiva limmet som den fäster med. igår kväll när barn och fru hoppat i säng och jag tappade upp ett hett bad, och placerat en liten whiskey och en kall bira på badkarskanten, så sjönk jag ner i badet och bara njöt. när det var dags att resa sig upp så var det inte så roligt eller skönt längre.
utan att gå in på för mycket detaljer kan jag nu säga att jag vet hur en vaxning av röven känns!!!Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
"Hon tar ett stadigt tag i flaskan och rister den för att få ut den där tröga innehållet hon förväntar sig.....
Jo, hon fick ut en rejäl skvätt, men till hennes stora förvåning hade hon lagt alldeles för stor kraft i sin skakning.. visserligen träffar ett par droppar hennes utsträckta hand...men det mesta åker mellan hennes tumme o pekfinger o vidare.... ner mot min blottlagda, intet ont anande bakdel....
Om det gällt att skjuta mitt i prick hade hon vunnit första pris....!!!! Med ett plaskande ljud landade vätskan mellan mina skinkor o spred sig snabbt neråt...inåt!!!!
Första reaktionen var kyla...isande känslor som får mig att rycka till och häftigt dra efter andan... Inte bra för ischiasen kan jag berätta.
- Oj, hörs så hustruns röst i mörkret... vart tog det vägen...
- I min bak, svarade jag ansträngt....
Kylan ersattes nu snabbt av värme ...... Som i sin tur ersattes av hetta... En eld tändes som kändes som den som förekommer vart fjärde år för att påmina om de antika spelen i Grekland.
Det hela blev inte bättre av att min hustru, våldsamt skrattande, ivrigt började försöka torka av mina ädla delar.. det innebar bara att hon spred ut det än mer... och dessutom rev frottehanduken huden.... Så att detta eldvatten fick bättre fäste i min kropp.
Att inte pungen förkolnade helt är för mig än idag en gåta... Men...
jag hade inte så ont av ischiasen mer den natten... botad blev jag inte.. men jag kände inte så mycket av just den smärtan..."
skitkul...
rätt skön faktiskt. jag fick thailiniment i skrevet när jag smorde in låren efter ett träningspass. kom lite för långt upp och fick en inblick i vad en brännskada på en sådan plats skulle innebära...sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
256 svar
83 781 visningar
0 gillar
|