Gillar Falklind och hans kollegor mycket bättre och Fj:s uppläg är bättre
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken tidning?
Collapse
X
-
Jag måste säga att FJ är den tidning som jag gillar bäst.
FFA är inte så bra, och FF har jag bara läst första numret av och blev inte så imponerad, men det kan ju ändra på sig i framtiden...There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...
Kommentera
-
Originally posted by fiskmix
FJ om jag bara fick välja en, men det är för att det är för få nr av fiske-feber. FFa suger tycker jag, när dom hade tema gädda eller om det var tema predator nu nyligen så var det kanske tre sådanna artiklar o sedan 5st om lax o öringsflugfiske, och när det var tema öring så var varenda artikel om öringfiske inte en enda om något annat.
Alltså så var det 6st gäddreportage och 2 med öring. Resten var lite blandat med röding, plattfisk mm. Däremot så var mycket av detta flugfiske. Men din fakta stämde inte.
Edit: I den innan, tema öring. Så var det 7 öringartiklar samt tester av nya multirullar och spinspön. Så visst kan man säga att de favoriserar öring lite mera men ändåSenast ändrad av Hampa; 2004-06-18, 11:13."There's always a bigger fish"
Kommentera
-
Jag har inte läst så himla många fisketidningar men av det lilla jag sett så är Fiske-feber den som passar min smak allra bäst. Vårt samarbete försämrar ju inte saken heller såklart !C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
jag skulle vilja se en tidning som tog upp mete i huvusak! någon som vet om det finns? och nu menar jag inte typ engelska karptidningar eller så... svenska fisketidningar som man kan köpa i affären!www.specimenhunters.se
"Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"
Kommentera
-
Linålen
Tur att det finns flera att välja mellan! Byter tidning med jämna mellanrum, beroende på artiklar.
Passa dessutom på att utnyttja premenumerationserbjudandena!
Anders Forsberg´s gäddvobbler var makalöst bra till gädda. Stormvobblern i färgen Blue Hot Tiger plockade 3 st laxar medelvikt 5 kg när oskulden gick.
Fiskefeber´s introduktionserbjudande var också bra FF
(vilken förkortning egentligen) har en del riktigt bra metartiklar.
FJ´s senaste göstips (LEF) ska ni spara på!!Senast ändrad av Guest; 2006-10-27, 22:35.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
255 svar
83 512 visningar
0 gillar
|