Jag brukar kommentera en del bilder som några av er säkert har sett. Det gör jag inte för att klanka ner på andra, eller för att jag själv skulle vara så jävla bra fotograf. Det är jag inte. Men jag har alltid varit intresserad av foto och bildskapande. Därför tänkte jag försöka dela med mig lite genom att ge konstruktiv kritik. Dvs jag säger vad jag tycker att man borde tänka på till nästa gång. Det är för att vi alla ska kunna få njuta av ännu bättre bilder i framtiden. Om ni tycker att det är dumt, stöddigt eller har nåt emot det så slutar jag genast.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ursäkta gnällspiken.
Collapse
X
-
AH, jag tycker att det är kanon med konstruktiv kritik ! Fortsätt så det är en order.
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
-
Re: Ursäkta gnällspiken.
Du är ursäktad.Originally posted by AH
Jag brukar kommentera en del bilder som några av er säkert har sett. Det gör jag inte för att klanka ner på andra, eller för att jag själv skulle vara så jävla bra fotograf. Det är jag inte. Men jag har alltid varit intresserad av foto och bildskapande. Därför tänkte jag försöka dela med mig lite genom att ge konstruktiv kritik. Dvs jag säger vad jag tycker att man borde tänka på till nästa gång. Det är för att vi alla ska kunna få njuta av ännu bättre bilder i framtiden. Om ni tycker att det är dumt, stöddigt eller har nåt emot det så slutar jag genast.
Sitter fortfarande och väntar på första riktigt kritiska kommentaren från dig.sigpic
Kommentera
-
Tja, skulle du sitta helt sysslolös en dag, så okej, men bara en bild...Originally posted by AH
Jag gillar inte att vara taskig i onödan. Det är bättre att försöka lyfta fram det som är bra....liksom. Men jag kan leta upp en bild av dig och såga om du vill!!??
Tycker också att det är väldigt roligt att fotografera, intresset har vuxit med tiden, nu ligger det högt på min lista.Senast ändrad av Sturgeon; 2003-04-14, 19:24.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
-
av PeterlarsHallåj! Fick en julkalender med fiskedrag nu i julas av sambon, tyvär var det en scam och alla drag...1 Foto
-
2025-05-22, 11:44 -
-
Vi drog ut på en av öarna utanför Varholmen i Onsdags och drog vi våra första Horngäddor för året. Här...1 Foto
-
2025-05-09, 07:07 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av snej12, 2015-07-15, 09:12
|
2 svar
2 675 visningar