skitcoolt! inga bilder på abborrarna?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nu är akvariumet klart.
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av UnEasyJag är avis. Så fort jag har fått klartecken från min chef ska jag och polaren starta upp ett eget. Men du landstrykeren, om du göder upp gäddan till 10kg och släpper ner en wobbler. Räknas det då?
ps. mer bilder vill vi se!
Att vara en gift karl innebär att man är underställd i vissa avseenden. Hoppas hon ger klartecken till dig (er).
The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
Klickbara länkar följer nedan
Nattplockad mask
Gädda äter Sissy
Abborre vs mask
Abborre vs mört
Måånga gäddor samlade vid betet
Gädda äter gädda
Spännande fiskemetod efter gädda
FS SPARADE TRÅD
Laxhugg!
Kommentera
-
Hehe ja de gör de:P ja, jag ska fixa lite mer bilder.Ursprungligen postat av UnEasyJag är avis. Så fort jag har fått klartecken från min chef ska jag och polaren starta upp ett eget. Men du landstrykeren, om du göder upp gäddan till 10kg och släpper ner en wobbler. Räknas det då?
ps. mer bilder vill vi se!
Kommentera
-
Vita pricksjukan finns det en sjukdom som heter, men en svart prick..?Ursprungligen postat av MagoGött. Har också akvarium med mörtar och abbisar, men ingen gädda ännu. :/
En fråga.. Har fångat lite småmört på ett par cm, men alla har en tydlig svart fläck precis framför stjärtfenen. Känt fenomen?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av landstrykerenhaha, gäddan har smällt i sig 13 mörtar på 3 dagar!
Det påminner om det närmaste jag har kommit ett akvarium någon gång. Jag brukar meta både abborre och regnbåge ( ja, någon gädda hugger ibland också) på elritsa, eller kvidd som vi kallar den där hemma. Jag tar med kvidden i en stor hink (20 l.) Det har hänt att jag har råkat stoppa både abborre och regnbåge i hinken med kvidd när jag tar in dem. Jösses vilket liv det blir på all småfisk, när regnbågen/abborren, som knappt får plats i hinken, landar där 
Men jag börjar tycka synd om kvidden när jag råkat göra så. Jag misstänker att den känner doften av en större rovfisk. Doften bör ju bör ha satt sig i vattnet i hinken. Så jag har alltid bytt ut vattnet efter att det har hänt.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
-
av PeterlarsHallåj! Fick en julkalender med fiskedrag nu i julas av sambon, tyvär var det en scam och alla drag...1 Foto
-
2025-05-22, 11:44 -
-
Vi drog ut på en av öarna utanför Varholmen i Onsdags och drog vi våra första Horngäddor för året. Här...1 Foto
-
2025-05-09, 07:07 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av snej12, 2015-07-15, 09:12
|
2 svar
2 687 visningar