Ursprungligen postat av Kimbow
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Stor borre!!
Collapse
X
-
bra där guttrick!Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Det är en garanterat så stor eller? Vad väger den? Fet var den i alla fall!Ursprungligen postat av Cephalus
Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Elanen, 2265g, i magis? snacka om megaborre! Hmm.. har ju faktiskt tillgång till båt där när jag tänker efter (arbetskamrat) i min barndoms sjö..Fan retar mig fortfarande på storgösen som släppte på flötmete/stor sarv ..mega...En av de största i magis..kanske den största..
Kommentera
-
Min kortaste borre över 1.5 var 44 cm (bild finns i fotoalbumet)... Den längsta var ca 51 cm, den vägde 1.6 på en gammal våg (många år sedan)... För att pressa en våg till 2.5 krävs större mage... Dom flesta borrar runt 48 ligger mellan 1.4-1.6 i den konditionen.
Skulle varit nöjd oavsett!
Kommentera
-
För att ha den kondisen krävs en sak det är dåligt om nu, ROMUrsprungligen postat av GoldenMin kortaste borre över 1.5 var 44 cm (bild finns i fotoalbumet)... Den längsta var ca 51 cm, den vägde 1.6 på en gammal våg (många år sedan)... För att pressa en våg till 2.5 krävs större mage... Dom flesta borrar runt 48 ligger mellan 1.4-1.6 i den konditionen.
Skulle varit nöjd oavsett!
sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cephalus
Fy satan vilket jävla dasslock!!!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
Relaterat
Collapse
Kommentera