Kanske det skulle vara ett krav att den som betygsätter bilder själv har lagt upp bilder i fotoalbumet?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Betygsättning av bilder.
Collapse
X
-
Håller med... Det mest tröttsamma tycker jag iof är alla "onödiga" bilder... Det borde vara max 1 bild / dygn och användare... Det näst mest irriterande är alla som går in för att rösta ner bilder, några är duktiga fotografer... Men dom flesta är dom som inte själva lagt upp några bilder...
Kommentera
-
håller med till 100 %Ursprungligen postat av Golden Visa inläggHåller med... Det mest tröttsamma tycker jag iof är alla "onödiga" bilder... Det borde vara max 1 bild / dygn och användare... Det näst mest irriterande är alla som går in för att rösta ner bilder, några är duktiga fotografer... Men dom flesta är dom som inte själva lagt upp några bilder...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Golden Visa inläggHåller med... Det mest tröttsamma tycker jag iof är alla "onödiga" bilder... Det borde vara max 1 bild / dygn och användare... Det näst mest irriterande är alla som går in för att rösta ner bilder, några är duktiga fotografer... Men dom flesta är dom som inte själva lagt upp några bilder...
Håller med! Alla jävla skräpbilder förstör fotoalbumet, om man inte varit inne på en vecka har man ju och göra en timme om man vill kolla in alla bilder och inte missa bra bilder eller de stora firrarna (brukar ofta vara relaterat till varandra).
Håller även med på punkt två. Alla jävla fegisar (utan bilder eller med dubbelkonton) som enbart glider runt, ger ettor till ALLA andra, gärna systematiskt.
Personligen bryr jag mig inte speciellt mkt om detta, men jag tycker synd om folk som verkligen kan fotografera som får en massa ettor bara för att dom vågar säga vad dom tycker om saker och ting. Sedan blir ansiktet utåt med topplistor och div. en massa skitbilder där dom som har brunast tunga ligger och glassar. Vore ju kul om man någonstans kunde få se de BÄSTA bilderna på FS.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggHåller även med på punkt två. Alla jävla fegisar (utan bilder eller med dubbelkonton) som enbart glider runt, ger ettor till ALLA andra, gärna systematiskt.
Personligen bryr jag mig inte speciellt mkt om detta, men jag tycker synd om folk som verkligen kan fotografera som får en massa ettor bara för att dom vågar säga vad dom tycker om saker och ting. Sedan blir ansiktet utåt med topplistor och div. en massa skitbilder där dom som har brunast tunga ligger och glassar. Vore ju kul om man någonstans kunde få se de BÄSTA bilderna på FS.
Jusst därför vore det fint med en funktion där det KRÄVS att du skriver en komentar/kritik för att kunna rösta på bilden.
Kommentera
-
Mycket bra ide! Får hoppas Bergman läser detta!Ursprungligen postat av Abelsson Visa inläggJusst därför vore det fint med en funktion där det KRÄVS att du skriver en komentar/kritik för att kunna rösta på bilden.
Kommentera
-
Gillar det förslaget Bergman kan man fixa det?Ursprungligen postat av salachtin Visa inläggJa, bra idé. Skulle också vara bra om röstningen automatiskt blev publicerad bredvid kommentaren (om det nu är möjligt), något i stil med:
Salachtin
Röst: 5
Kommentar:
Grym bild!__________________________
Snart tar man 10+
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
-
av PeterlarsHallåj! Fick en julkalender med fiskedrag nu i julas av sambon, tyvär var det en scam och alla drag...1 Foto
-
2025-05-22, 11:44 -
-
Vi drog ut på en av öarna utanför Varholmen i Onsdags och drog vi våra första Horngäddor för året. Här...1 Foto
-
2025-05-09, 07:07 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av snej12, 2015-07-15, 09:12
|
2 svar
2 543 visningar