Ursprungligen postat av WaXXa
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pike Fight 2017 - Alla 6 avsnitt
Collapse
X
-
Absolut, det säger jag inte emot. Och jag skulle valt lika som dig. Därmed inte sagt att allt Storm och ABU har är "100x sämre".
-
Du jämför äpplen med päron, hur länge har inte jätten funnits jämfört med många av storms beten? Sen kan jag helt ärligt säg att ett av mina absoluta favoritbeten, som jag har tagit väldigt många gäddor på, är Storm wild tail shad.Ursprungligen postat av WaXXaOch du tror inte westins jätte har fångat fler och större gäddor än något ur storms sortiment?
Men någon här får gärna komma fram och erkänna att favoritbetet i hinken är en Storm knock'r minnow eller att det bästa man vet är att dänga iväg en rapala magnum
Abu har ju sin Hi-Lo att luta sig tillbaka mot, den har tagit en hel del, men det är inte så spännande att stå o kasta Hi-Lo enligt mig.
Haha, mjo kanske... Då skulle ju alla mina fyrtioelva betesboxar vara lite mer motiverad iaf.Ursprungligen postat av pegaso Visa inläggJag håller inte med! Jag önskar att gäddorna vore lika trendkänsliga som vi........
Lämna en kommentar:
-
Jag håller inte med! Jag önskar att gäddorna vore lika trendkänsliga som vi........Ursprungligen postat av Mabo Visa inläggBeten hit och beten dit, det snackas och hypas så mycket... Sen har vi gode Ronny som dänger ran-drag och westin jätte och fångar massa fisk.
Det är tur att gäddorna inte är lika trendkänsliga som vi fiskare.
Lämna en kommentar:
-
Abu har väl tillgång till många bete som SZ gjort åt Abu
Och påpekar att Hi-Lo är ett grymt drag
Själv är jag en Buster Jerk kille, men även halkat in på Westins drag på sista tiden
Lämna en kommentar:
-
Beten hit och beten dit, det snackas och hypas så mycket... Sen har vi gode Ronny som dänger ran-drag och westin jätte och fångar massa fisk.
Det är tur att gäddorna inte är lika trendkänsliga som vi fiskare.
Lämna en kommentar:
-
Storm har väl tillgång till hela Rapalas arsenal oxå, eller har jag fel där?Ursprungligen postat av WaXXaMåste vara frustrerande att vara team abu och team storm och se de andra lagen ha möjligheten att använda sig av 100x bättre beten.
Storm, shimano, rapala har jag för mig är ett Stort team, eller?
Sen leder väl storm efter halva dagen, så dom är nog inte så frustrerade
Dom har nog tillgång till Allt som säljs på Söders, men väljer Sina bete först och främst skulle jag tro
Senast ändrad av Classe69; 2017-10-03, 10:53.
Lämna en kommentar:
-
Hundra gånger bättre beten? Ge gärna ett exempelUrsprungligen postat av WaXXaMåste vara frustrerande att vara team abu och team storm och se de andra lagen ha möjligheten att använda sig av 100x bättre beten.
Lämna en kommentar:
-
Extremt bra gjort längtar tills nästa avsnitt släpps. Hoppas avsnitten är lika långa. Grymt jobbat!
Lämna en kommentar:
-
Ikväll klockan 20 sänds avsnitt 2 av Pike Fight 2017.
Här kommer en kort trailer från Söders också
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=2HCUqtrtIsI
Lämna en kommentar:
-
... att man måste ha ALLT. Det säger iaf redskapstillverkarna ...Ursprungligen postat av widetrak Visa inläggFlera av dessa rutinerade fiskare som kör haspel, kan jag konstatera.
Kul också att se att de använder så pass varierande beten. Det är gummi, wobbler, jerk, spinners osv. Och egentligen tämligen lika utdelning... slutsats? 

/// De fiskar även med skeddrag.
/// Fiskar själv med haspel och helst lättare än tyngre.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
|
5 svar
1 177 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg