Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pike Fight 2017 - Alla 6 avsnitt
Collapse
X
-
I nästa års Pike Fight skulle jag vilja se den här mannen.
Senast ändrad av Norrlandsfiskaren; 2017-11-01, 16:56.
Lämna en kommentar:
-
Tobbe hade med sig massor till finalen som jag Tror han lämnade över till SödersUrsprungligen postat av Mankan G Visa inläggHaha. Var på Söders idag. Som sagt helt soprent bland spinnerbaits. Dock har de lite kvar av Tobbes instant spinnerbaits. Dvs galgen som man monterar valfri jigg på eller vad du nu vill ha för tjafs efter skeden. Sked följer med. Kan säga att de fungerar kalas. Jo jag köpte tre. De finns i tre olika utföranden. Olika skedar för olika djup. En genialisk konstruktion som inte direkt är svåra att böja till själv
annars fick någon annan dom
Lämna en kommentar:
-
Haha. Var på Söders idag. Som sagt helt soprent bland spinnerbaits. Dock har de lite kvar av Tobbes instant spinnerbaits. Dvs galgen som man monterar valfri jigg på eller vad du nu vill ha för tjafs efter skeden. Sked följer med. Kan säga att de fungerar kalas. Jo jag köpte tre. De finns i tre olika utföranden. Olika skedar för olika djup. En genialisk konstruktion som inte direkt är svåra att böja till själv
Lämna en kommentar:
-
Alla är väldigt försiktiga med sina spoilers så kommer du å smackar påUrsprungligen postat av Mabo Visa inläggHelvete vad söders kommer kränga spinnerbaits nu.
Grattis söders till vinst och bra kämpat av abu som gjorde det spännande hela vägen in. Tummen upp för Storm också, de slog ju ändå både sz och westin trots att de hade bortaplan.
Men det är väl lite så att om du inte sett avsnittet så går du väl kanske inte in i den här tråden.
Ja Rad Dog har väl sålt utavbara helvete... Men jag har inte riktigt fått tummen ur, dels är det inte säsong alls för Spinnerbaits så det har inte börjat klia... än.
Tycker också att Storm gjorde detta väldigt bra, oväntat bra.
Lämna en kommentar:
-
Det har dom redan gjortUrsprungligen postat av Mabo Visa inläggHelvete vad söders kommer kränga spinnerbaits nu.
Grattis söders till vinst och bra kämpat av abu som gjorde det spännande hela vägen in. Tummen upp för Storm också, de slog ju ändå både sz och westin trots att de hade bortaplan.
det va soprent på spinnerbaithyllan i affären
Lämna en kommentar:
-
Helvete vad söders kommer kränga spinnerbaits nu.
Lämna en kommentar:
-
Gårdagens avsnitt var ju en riktig nagelbitare på slutet! Stooort grattis till vinnarna och väl kämpat till resten! Vill inte spoila namnen om det är nån som fortfarande inte sett finalen.
Nu ser i alla fall jag fram emot Perch Fight!
Lämna en kommentar:
-
Va riktigt nice att se den inne i Stockholm
Leech kastade ut brillor ocj jag lyckades fånga 2 par
gav dock bort ett par till killen bakom som vart glad 
Längtar till nästa redan
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
|
5 svar
1 177 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg