Perch Fight 2018 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Perch Fight 2018

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av jonasby Visa inlägg
    Kan man gissa på tämligen direkt efter ”det andra, nu pågående” abborrprogrammet?
    Eller möjligen lite senare och närmare (köp-) säsong?
    Ja jag hoppas du har rätt, att det ligger snart i tiden. Det är minsann på tiden, jag menar, i alla fall att man NÄMNER det på något vis. Någon form av information om t.ex när det kommer sändas, kanske vilka som är med, eller liknande...

Kommentera

Tycker nästan det hade varit bättre om det visades senare. Är ju hopplöst när man sitter och kollar och blir sugen på att prova att fiska abborre och så är det hur många månader som helst kvar tills man själv kan försöka!

Kommentera

Ursprungligen postat av Sdw Visa inlägg
        Tycker nästan det hade varit bättre om det visades senare. Är ju hopplöst när man sitter och kollar och blir sugen på att prova att fiska abborre och så är det hur många månader som helst kvar tills man själv kan försöka!
        Halmstad, ni har väl vattendrag utan is? Å-system osv... Jag bor 9 mil ifrån dig, förvisso söder ut, men här går att fiska utan problem i mindre vatten. Det är ju för visso ett speciellt fiske efter abborre nu såhär års, men va fan.. Det går att gräva upp en och annan

Kommentera

Ursprungligen postat av Reaper Visa inlägg
          Halmstad, ni har väl vattendrag utan is? Å-system osv... Jag bor 9 mil ifrån dig, förvisso söder ut, men här går att fiska utan problem i mindre vatten. Det är ju för visso ett speciellt fiske efter abborre nu såhär års, men va fan.. Det går att gräva upp en och annan
          Sjöarna häromkring där jag har tillgång att fiska har lite tunn is på sig nu (långt ifrån något man kan gå på dock, och det lär det väl inte bli heller i år). Åar är nog fortfarande öppna ja.
          Däremot har det för egen del varit helt hopplöst att fiska abborre sedan det blev kallt. Sist jag fick en abborre var 15:e oktober, så nu har jag mer eller mindre gett upp och väntar på sommaren igen. :/

(ber om ursäkt för off-topic i tråden om Perch Fight!)

Kommentera

Jag har inte kollat några fiskefilmer öht i vinter...
            Det är drygt 1m snö här hemma och isarna är inge roliga att gå på med dubbelis och sån skit.
            Kommer bara längta järnet till öppet vatten, vilket ligger ljusår bort känns det som

Kommentera

Angående deltagare så finns ju en uppsjö av bra abborrfiskare.
              Söder kan ju behålla Henke o Niklas. Lär nog också bli så iom att dom är värd för tävlingen.
              Storm kan ta Holgersson och Mikko för dom är båda grymt duktig på borre.
              Fränstam är ju given för Team Abu, men vem han ska fiska med vet jag inte riktigt!
              Hoppas verkligen att Westin får ett lag med, och då vore det kul att få se Jörgen och Dejan. Dom två är väl lite av legender när det kommer till svenskt abborrfiske.
              Svartzonker kan ju fiska abborre, men om han är i klass för att tävla mot de andra låter jag vara osagt.
              Personligen hade jag föredragit ett lag med Mojoboats och Sharghi.

Men, den ultimata frågan är när man ska få börja höra och se saker om Perch Fight? Kan dock gärna få vänta...här är 1,5 m snö och isarna är knappt farbara pga all snö och skiktlager.....

Kommentera

Läste en kort intervju med Fränstam nånstans nyligen där det framgick att Perch Fight börjar sändas under vår/försommar.
                Nog är det väl ändå konstigt att det är knäpptyst vad gäller både release datum och vilka som deltar.
                En liten trailer hade väl suttit fint för att dämpa abstinensen lite...

Kommentera

Saxat från http://sportfiskemassan.se/biljetter/

Citat från Tobias Fränstam (det ligger en lägre text på den sidan):

""Det senaste som vi har gjort ihop är att spela in Youtube-produktionen Perch-Fight som går på youtube nu under mässan. Detta är en fisketävling där jag (och en än så länge hemlig lagmedlem) fiskar med Team ABU Garcia mot andra konkurrenter i branschen! Se till att hålla utkik när den 6 avsnitt långa produktionen startar nu till vårvintern.""

Den ska alltså rulla under sportfiskemässan i mars.

Kommentera

Det känns ju korkat om de skulle rulla ut den under Perch pro så det lär ju bli efter det iaf. Sen tycker jag inte att de (Freewater pictures) brukar tuta ut så väldans mkt trailers och teasers (visst, de hade en lång uppstart inför Pike fight, och gör de något liknande inför Perch Fight så får jag väl ta tillbaka det där) så jag tycker inte att det är så konstigt att det är relativt lugnt från deras håll. De flesta vet ju om att det kommer ändå.

Kommentera

Hej allihop! Jag ser att man tycker det är tyst om PerchFight ! PerchFight spelades in under hösten 2017 och kommer att sändas efter Sportfiskemässan, teamen kommer att presenteras ett par veckor innan vi sänder det. Freewater håller på att klippa och redigera för fullt just nu. Kul att ni verkar förväntansfulla, det är vi också! Det kommer bli en riktigt trevlig och spännande produktion är vi rätt så säkra på! Håll ut!

Mvh/Nicklas Söder Sportfiske
                      Sportfiskeprylar.se - Söder Sportfiske AB
                      För Sportfiskare, av Sportfiskare - Vi har inte råd att sälja skräp!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
                      6 svar
                      1 231 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Piscantur stercore  
                      Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:33
                      7 svar
                      1 213 visningar
                      4 gillar