Ursprungligen postat av Sg
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Blir så jävla arg!!!!
Collapse
X
-
Undra hur många folkslag som skulle bli kvar om man dödade alla folkslag som någonsin agerat på ett inhumant sätt mot djur... eller människor för den delen.
Jag är japan... dom som vill döda japaner är välkomna att börja med mig... inte för att jag förstår hur det skulle hjälpa djuren...
Själv väljer jag andra vägar för att hjälpa djuren...Kom igen... nu drar vi o fiskar!!
Kommentera
-
Är det bättre än trål och nätfiske?
Trål: Kan dras efter båt ex. antal timmar innan den plockas upp, vad händer tja i början några fiskar inga probl. men senare lär stackarna ligga packade som sillar och trålen dras åt ju mer fisk som kommer i den.
Tänk själv om man trycker ner två personer i en sovsäck drar igen dragkedjan tror dom flesta redan efter några sekunder hade haft fruktansvärd panik då ska man släpa runt på det här i några timmar.....
Nät: Fisken fastnar, kämpar trasslar in sig ännu mer nu sitter några maskor om gälarna på en redan slutkörd fisk osv. ni kan tänka er senariot om någon plågar er så ni är helt slutkörda på det så får ni det allt svårare att andas efter många långa timmar orka ni inte mer....
Bara att inse människan är det elakaste som lever på den här planeten, spelar ingen roll vart i världen du kommer så finns det alltid något som man far illa åt.
I Stockholm hade vi blodbad och högg huvuden av skl. "häxor"...... alla stod o tittade på när huvud efter huvud höggs av och blodet rann längs med gatorna. (Inte många svenskar som vill prata om det idag).
Vi slaktar och äter kor, i andra delar av världen är dom heliga.
Kineser käkar hundar, här kelar vi med dom.
Listan kan göras hur lång som helst.Senast ändrad av Quivertip; 2008-02-19, 19:16.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fisketokan Visa inläggUndra hur många folkslag som skulle bli kvar om man dödade alla folkslag som någonsin agerat på ett inhumant sätt mot djur... eller människor för den delen.
Jag är japan... dom som vill döda japaner är välkomna att börja med mig... inte för att jag förstår hur det skulle hjälpa djuren...
Själv väljer jag andra vägar för att hjälpa djuren...
2 som kan tänka !Ursprungligen postat av Andersson1 Visa inläggÄr det bättre än trål och nätfiske?
Trål: Kan dras efter båt ex. antal timmar innan den plockas upp, vad händer tja i början några fiskar inga probl. men senare lär stackarna ligga packade som sillar och trålen dras åt ju mer fisk som kommer i den.
Tänk själv om man trycker ner två personer i en sovsäck drar igen dragkedjan tror dom flesta redan efter några sekunder hade haft fruktansvärd panik då ska man släpa runt på det här i några timmar.....
Nät: Fisken fastnar, kämpar trasslar in sig ännu mer nu sitter några maskor om gälarna på en redan slutkörd fisk osv. ni kan tänka er senariot om någon plågar er så ni är helt slutkörda på det så får ni det allt svårare att andas efter många långa timmar orka ni inte mer....
Bara att inse människan är det elakaste som lever på den här planeten, spelar ingen roll vart i världen du kommer så finns det alltid något som man far illa åt.
I Stockholm hade vi blodbad och högg huvuden av skl. "häxor"...... alla stod o tittade på när huvud efter huvud höggs av och blodet rann längs med gatorna. (Inte många svenskar som vill prata om det idag).
Vi slaktar och äter kor, i andra delar av världen är dom heliga.
Kineser käkar hundar, här kelar vi med dom.
Listan kan göras hur lång som helst.
Tokan: Du får nog tänkta på vilka du åker ut o fiskar med i forts. (Skämt).
En till länk http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyh...icle1832956.ab
Kommentera
-
männsikan är det största hotet mot jorden så är de bara! tyvärr så kunder jag inte se den första filmen som låg upp men här kommer en jag hitta på youtube som gör mig ruggigt sur/förbannad och allt sånt där!!
En dålig fiske dag är fortfarande bättre än en bra arbets dag!
Kommentera
-
Det där är samma film som varit uppeUrsprungligen postat av Hellström Visa inläggmännsikan är det största hotet mot jorden så är de bara! tyvärr så kunder jag inte se den första filmen som låg upp men här kommer en jag hitta på youtube som gör mig ruggigt sur/förbannad och allt sånt där!!
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=GaDcDwwt6as
Kommentera
-
"Varför slaktar de delfinerna?
– De gör det för att ha dem som mat. Grunden i det är att japanerna tidigare hade förbud mot rött kött, men valar och delfiner räknades som fisk för dem åt man, därför finns traditionen."
Där har ni förklaringen till varför dom fiskar dom överhuvudtaget.
"– Det är alltid bra att folk engagerar sig, även om det ibland kan slå lite fel. Men i det här fallet känns det helt rätt."
Undrar om han räknar med när folk skriver att dom ska döda japaner, som de där gångerna när det slått fel? Hmm.. a jag vet inte...
Kommentera
-
Nu har jag rensat rejält i tråden. Det har varit på tok för mkt saker folk har slängt ur sig. Om att folkslag är skit, att de som är med på filmerna förtjänar att dö, att dom är sjuka i huvudet osv.
Sånt är inget någon vill se på ett forum. Visst det är ett diskussionsforum och man ska kunna diskutera. Men att kalla folkslag, yrkesgrupper för riktigt illa saker och annat idiotiskt är ingen diskussion i varje fall i min mening.
Då är det bättre att hålla sig till ämnet ist och diskutera om saken och inte något annat.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Westermark, 2017-09-30, 20:39
|
3 svar
1 438 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg