har hört på ryktes vägar att det ska komma ut en ny film om jiggfiske...nån som vet om det är sant eller ej??
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
jiggfilm?
Collapse
X
-
Som tidigare sagts det lär bli en reklamfilm men denna gång för dragonspön, relaxjiggar mm.
Kommentera
-
jig master filmen kommer nu i april har jag för migUrsprungligen postat av ramsis_iv Visa inläggVet nån när jiggmaster kommer?
Vad har killarna för sida?
Kommentera
-
Såg en reklam om den filmen, och mitt under fighterna visar de upp sina produkter mitt i rutan, och täcker det man vill se. Visserligen tror jag bara det var så i reklamfilmen men man vet aldrig. Men om man bortser från reklamen så kan det nog bli en bra film, men frågan är om man vill betala för den. Annars finns det just nu en jiggfilm i *host* piratviken*host*, som jag inte tror är släppt i Sverige. Det är också reklam för bland annat rozemejier, men reklamen är väl dold och inget som märks. Nackdelen är väl att de pratar holländska/tyska genom hela filmen, men man förstår ganska mycket ändå, genom att se på bilderna och känna igen vissa ord.Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 563 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg