jiggfilm? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jiggfilm?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av _Baste_ Visa inlägg
    Såg en reklam om den filmen, och mitt under fighterna visar de upp sina produkter mitt i rutan, och täcker det man vill se. Visserligen tror jag bara det var så i reklamfilmen men man vet aldrig. Men om man bortser från reklamen så kan det nog bli en bra film, men frågan är om man vill betala för den. Annars finns det just nu en jiggfilm i *host* piratviken*host*, som jag inte tror är släppt i Sverige. Det är också reklam för bland annat rozemejier, men reklamen är väl dold och inget som märks. Nackdelen är väl att de pratar holländska/tyska genom hela filmen, men man förstår ganska mycket ändå, genom att se på bilderna och känna igen vissa ord.
    Ungefär vad ska man söka på för att hitta den där jiggfilmen?

Kommentera

då jag inte håller på med så mycket jigg, spinn eller jerkbait fiske vet jag inte så mycket om det och har skrivit i några andra trådar om att man ska köpa sina fiskefilmer och inte ladda ner dem.

men till saken: Såg en jigg film på the piratebay sök på jigg en tysk/hollänsk tror jag det stod.
      www.solskensmetarna.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Konkwista Visa inlägg
        då jag inte håller på med så mycket jigg, spinn eller jerkbait fiske vet jag inte så mycket om det och har skrivit i några andra trådar om att man ska köpa sina fiskefilmer och inte ladda ner dem.

men till saken: Såg en jigg film på the piratebay sök på jigg en tysk/hollänsk tror jag det stod.
        "Vertikaljigging" fungerar bra.

Kommentera

Finns en bra, Tysk eller om det är Holländsk film med Vertikaljigg. Står man ut med språket så är den riktigt bra. Jag personligen tyckte den var bra, då jag tänkt testa på lite VJ nästa år.
          Senast ändrad av birkan; 2007-12-31, 23:54.
          ...mad world...

http://www.birkan.se

http://birkanlures.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Konkwista Visa inlägg

Visst, när det släpps fiskefilmer som inte bara är reklamsörjor. Gäddfeber,king of the jerkbait, esox lucius, vertikaljiggnings-filmen osv. Tycker det är idiotiskt att ta betalt för en massa reklam. Jiggfilmen finns väl inte ens att köpa?
            Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Ursprungligen postat av _Baste_ Visa inlägg
              Visst, när det släpps fiskefilmer som inte bara är reklamsörjor. Gäddfeber,king of the jerkbait, esox lucius, vertikaljiggnings-filmen osv. Tycker det är idiotiskt att ta betalt för en massa reklam. Jiggfilmen finns väl inte ens att köpa?
              Jag förstår att man inte vill betala för reklam. Synd att det inte görs fler riktiga filmer.
              www.solskensmetarna.se

Kommentera

Ursprungligen postat av smurfen Visa inlägg
                jig master filmen kommer nu i april har jag för mig
                Och vilken april är det vi talar om 2007, -08, -09 .....

Skämt o sido, nu står det några rader om den på www.fishmania.se,
                men har nån sett filmen ?

Kommentera

Trailer: Jiggmaster

Här är ett klipp ur filmen :http://www.wmh.pl/img/galeria_filmow/film_wariacja.wmv

Som väntat snackas det en massa polska
                  Senast ändrad av Natehunter; 2008-04-07, 10:15.

Kommentera

Dem visade lite reklam i filmen.. tror dock att i denna film dem endast kommer visa vad dem använder för utrustning. Dragonspön och rullar som jag tycker för övrigt är kanon.
                    sigpic

Kommentera

Det värsta med king of jerkbait var väl ändå inte reklamen. Filmen sög pungdrule som helhet med kasst upplägg och bara en massa snipor. Iofs så kan polackerna det där med jiggfiske så man vet aldrig. Dock tänker iaf jag inte betala för den - vi har ju piratviken o fiska i

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 169 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      288 visningar
                      2 gillar