Ursprungligen postat av _Baste_
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
jiggfilm?
Collapse
X
-
då jag inte håller på med så mycket jigg, spinn eller jerkbait fiske vet jag inte så mycket om det och har skrivit i några andra trådar om att man ska köpa sina fiskefilmer och inte ladda ner dem.
men till saken: Såg en jigg film på the piratebay sök på jigg en tysk/hollänsk tror jag det stod.
Kommentera
-
"Vertikaljigging" fungerar bra.Ursprungligen postat av Konkwista Visa inläggdå jag inte håller på med så mycket jigg, spinn eller jerkbait fiske vet jag inte så mycket om det och har skrivit i några andra trådar om att man ska köpa sina fiskefilmer och inte ladda ner dem.
men till saken: Såg en jigg film på the piratebay sök på jigg en tysk/hollänsk tror jag det stod.
Kommentera
-
Finns en bra, Tysk eller om det är Holländsk film med Vertikaljigg. Står man ut med språket så är den riktigt bra. Jag personligen tyckte den var bra, då jag tänkt testa på lite VJ nästa år.Senast ändrad av birkan; 2007-12-31, 23:54.
Kommentera
-
Visst, när det släpps fiskefilmer som inte bara är reklamsörjor. Gäddfeber,king of the jerkbait, esox lucius, vertikaljiggnings-filmen osv. Tycker det är idiotiskt att ta betalt för en massa reklam. Jiggfilmen finns väl inte ens att köpa?Ursprungligen postat av Konkwista Visa inläggdå jag inte håller på med så mycket jigg, spinn eller jerkbait fiske vet jag inte så mycket om det och har skrivit i några andra trådar om att man ska köpa sina fiskefilmer och inte ladda ner dem.
men till saken: Såg en jigg film på the piratebay sök på jigg en tysk/hollänsk tror jag det stod.Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
-
Jag förstår att man inte vill betala för reklam. Synd att det inte görs fler riktiga filmer.Ursprungligen postat av _Baste_ Visa inläggVisst, när det släpps fiskefilmer som inte bara är reklamsörjor. Gäddfeber,king of the jerkbait, esox lucius, vertikaljiggnings-filmen osv. Tycker det är idiotiskt att ta betalt för en massa reklam. Jiggfilmen finns väl inte ens att köpa?
Kommentera
-
Och vilken april är det vi talar om 2007, -08, -09 .....Ursprungligen postat av smurfen Visa inläggjig master filmen kommer nu i april har jag för mig

Skämt o sido, nu står det några rader om den på www.fishmania.se,
men har nån sett filmen ?
Kommentera
-
Trailer: Jiggmaster
Här är ett klipp ur filmen :http://www.wmh.pl/img/galeria_filmow/film_wariacja.wmv
Som väntat snackas det en massa polskaSenast ändrad av Natehunter; 2008-04-07, 10:15.
Kommentera
-
Det värsta med king of jerkbait var väl ändå inte reklamen. Filmen sög pungdrule som helhet med kasst upplägg och bara en massa snipor. Iofs så kan polackerna det där med jiggfiske så man vet aldrig. Dock tänker iaf jag inte betala för den - vi har ju piratviken o fiska i
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
|
5 svar
1 169 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg