Snacka om ordförråd på dom där pajaserna, 10 sek. och så hade man hört alla ord han kunde. Riktigt tuffa ghetto homies måste jag säga !
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
vilka j*vla amatörer
Collapse
X
-
Ja den filmen är för go den.
Your smoking weed mother fucker är ju helt klart ett fyndigt ord.
Roligaste är ändå hans stövlar som man ser i slutet... Dom passar verkligen ihop med hans övriga gangstarap look.
Jason_91: hehe du e go du, hur har du äns mage att riskera att utsätta en fisk för skada om du tycker det är så fel att döda en gädda. Den lönnfeta personen i filmen gör det kanske inte på rätt sätt men som du säger det låter de som att du tycker det är fel att ta upp en matgädda öht.varför nappar det aldrig?
Kommentera
-
Beroende på vilken årgång på fiskemagasin/fiskebok de läst finns det en viss chans att de lärt sig att "fisken dödas effektivt med ett stick mellan ögonen"... således tycker jag inte den biten är speciell. De ämnade ju inte catch & release på firren heller, sen hade väl jag förmodligen visat min matfisk(?) lite mer respekt vad gäller ordval... Men jag tyckte ändå kontrasterna mellan betongen och naturen var sjukt kul.
"Oj oj oj där såg vi svansen!"
Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggTragiska pajasar! Det är långt mellan hjärncellerna där!

Var inte så säker på det. Alla har inte samma uppväxt eller möjligheter att utvekla ett bra språk eller betende, Kan så vad om att minst en av dom är smartare än en person som skriver som ovan??
Kommentera
-
jösses! vart tror du all fisk folk (och kanske även du) äter kommer ifrån?Ursprungligen postat av jason_91 Visa inläggJag blir rikitgt sur.
Att människor har hjärta till att mörda gäddor förstår jag inte....
Alla fiskar har inte levt ett lyckligt liv för att sedan stilla dö i sömnen utan att känna något...
Kommentera
-
Va?! snälla säga att det inte är sant.. är sillen och laxen jag äter på jul riktig fisk?!Ursprungligen postat av trashmasta Visa inläggjösses! vart tror du all fisk folk (och kanske även du) äter kommer ifrån?
Alla fiskar har inte levt ett lyckligt liv för att sedan stilla dö i sömnen utan att känna något...
Snälla, säg att det inte är så...Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...
Kommentera
-
nä, just sill å lax gör man av gammal pellets som man färgar så det är luuugntUrsprungligen postat av SharperCarper Visa inläggVa?! snälla säga att det inte är sant.. är sillen och laxen jag äter på jul riktig fisk?!
Snälla, säg att det inte är så...
det kan man äta med gott samvete.
Kommentera
-
Vilken underhållning! Vek mig nästan dubbel av garv när man hörde deras prat och beteende när jag såg den!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
|
5 svar
1 099 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg